Οι έλληνες καταναλωτές που επιλέγουν να πληρώνουν για τις ηλεκτρονικές αγορές τους μέσω PayPal αποκτούν από τον Νοέμβριο του 2014 την δυνατότητα να πάρουν πίσω τα χρήματά τους εάν δεν παρέλαβαν το προϊόν που πλήρωσαν ή, το προϊόν που παρέλαβαν δεν συμφωνεί με την περιγραφή του στις προθήκες του διαδικτυακού καταστήματος. Στην δεύτερη περίπτωση, θα τους επιστραφούν και τα μεταφορικά για την επιστροφή του προϊόντος, υπό την προϋπόθεση ότι δεν υπερβαίνουν τα 30 ευρώ ανά αποστολή. Η PayPal ανακοίνωσε την διάθεση της υπηρεσίας PayPal Refunded Returns σε 15 επιπλέον χώρες, μεταξύ των οποίων και στην Ελλάδα.
Σύμφωνα με την εταιρεία, «τώρα, ανεξάρτητα από τον λόγο της επιστροφής, οι χρήστες που έχουν παραγγείλει ένα προϊόν και ήδη το πλήρωσαν μέσω PayPal, μπορούν να το επιστρέψουν και να πάρουν πίσω όλα τα έξοδα της αποστολής, απολαμβάνοντας έτσι μια ακόμα πιο άνετη και ασφαλή αγοραστική εμπειρία, όταν αγοράζουν προϊόντα από εγχώριους ή ξένους εμπόρους σε όλο τον κόσμο. Επιπλέον, με τον τρόπο αυτόν, η PayPal επεκτείνει την προστασία των αγοραστών και εξασφαλίζει τους καταναλωτές από την ώρα της αγοράς μέχρι και την επιστροφή.»
Μάλιστα, η PayPal αναφέρει ότι η φιλοσοφία του PayPal Refunded Returns διευκολύνει την διαδικασία των αγορών απαλλάσσοντας τον καταναλωτή από διάφορες ανησυχίες και ήδη αποδείχθηκε η πλέον σωστή λύση σε χώρες όπως η Γαλλία, η Ισπανία, η Ιταλία ή η Σουηδία.
Η εταιρεία επικαλείται έρευνα που διεξήχθη για λογαριασμό της από την Gemius σύμφωνα με την οποία, είναι εξαιρετικά υψηλό το ποσοστό εκείνων των καταναλωτών (75%) που θα αγόραζαν περισσότερα προϊόντα μέσω Ίντερνετ «εάν ήταν δωρεάν το μεταφορικά έξοδα αποστολής των επιστρεφόμενων προϊόντων».
1. Κατεβάζετε την ειδική φόρμα και συμπληρώνετε τα στοιχεία σας.
2. Προσθέτετε τις αποδείξεις της αγοράς και της ταχυδρομικής αποστολής.
3. Στέλνετε με email στην PayPal το πακέτο της φόρμας και των αποδεικτικών.
Χάρη στην νέα αυτή λειτουργία, αφού ολοκληρώσετε την σύντομη αυτή διαδικασία, το ποσό της επιστροφής θα εμφανιστεί σύντομα στον δικό σας λογαριασμό PayPal, εντός των επόμενων 10 ημερών.
«Με τον τρόπο αυτό, ακόμα και εάν προϊόντα, όπως είδη ένδυσης και αξεσουάρ, θα εξακολουθούν να επιστρέφονται κυρίως λόγω λάθους μεγέθους ή άλλου προβλήματος, το ζήτημα αυτό δεν θα απασχολεί πλέον ούτε τους καταναλωτές ούτε τους εμπόρους», σημειώνει η PayPal αφήνοντας να εννοηθεί ότι το λάθος μπορεί να έχει γίνει από τον καταναλωτή.
Κατά την αρχική δοκιμαστική περίοδο, η υπηρεσία PayPal Refunded Returns θα είναι ενεργή έως τις 31 Δεκεμβρίου 2014 και μπορεί να αφορά πληρωμές που έγιναν από τις 16 Οκτωβρίου 2014.
Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την υπηρεσία PayPal Refunded Returns στην Ελλάδα και στην υπόλοιπη Ευρώπη στην διεύθυνσηhttps://www.paypal.eu/returns/. Σημειώστε ότι για να υποβάλλετε αίτημα επιστροφής χρημάτων θα πρέπει να ενεργοποιήσετε την υπηρεσία PayPal Refunded Returns, αφού προηγουμένως διαβάσετε και συνυπογράψετε τους όρους παροχής της υπηρεσίας που δημοσιεύονται στην διεύθυνσηhttps://www.paypal.eu/returns/generalconditions . Σημειώστε επίσης πως ο έμπορος μπορεί να δεχτεί το αίτημα επιστροφής των χρημάτων, στο σύνολο ή ένα μέρος τους και η PayPal δέχεται αιτήματα επίλυσης διαφορών σε περίπτωση διαφωνίας μεταξύ των συναλλασσόμενων.
Σύμφωνα με την εταιρεία, «τώρα, ανεξάρτητα από τον λόγο της επιστροφής, οι χρήστες που έχουν παραγγείλει ένα προϊόν και ήδη το πλήρωσαν μέσω PayPal, μπορούν να το επιστρέψουν και να πάρουν πίσω όλα τα έξοδα της αποστολής, απολαμβάνοντας έτσι μια ακόμα πιο άνετη και ασφαλή αγοραστική εμπειρία, όταν αγοράζουν προϊόντα από εγχώριους ή ξένους εμπόρους σε όλο τον κόσμο. Επιπλέον, με τον τρόπο αυτόν, η PayPal επεκτείνει την προστασία των αγοραστών και εξασφαλίζει τους καταναλωτές από την ώρα της αγοράς μέχρι και την επιστροφή.»
Μάλιστα, η PayPal αναφέρει ότι η φιλοσοφία του PayPal Refunded Returns διευκολύνει την διαδικασία των αγορών απαλλάσσοντας τον καταναλωτή από διάφορες ανησυχίες και ήδη αποδείχθηκε η πλέον σωστή λύση σε χώρες όπως η Γαλλία, η Ισπανία, η Ιταλία ή η Σουηδία.
Η εταιρεία επικαλείται έρευνα που διεξήχθη για λογαριασμό της από την Gemius σύμφωνα με την οποία, είναι εξαιρετικά υψηλό το ποσοστό εκείνων των καταναλωτών (75%) που θα αγόραζαν περισσότερα προϊόντα μέσω Ίντερνετ «εάν ήταν δωρεάν το μεταφορικά έξοδα αποστολής των επιστρεφόμενων προϊόντων».
Η διαδικασία
Η υπηρεσία PayPal Refunded Returns σημαίνει πως οι χρήστες που έκαναν την παραγγελία ενός προϊόντος και το πλήρωσαν μέσω PayPal, δύνανται να το επιστρέψουν και να αποζημιωθούν πλήρως για το κόστος μεταφοράς, έως το ποσό των 30 ευρώ ανά αποστολή. Το μοναδικό τους μέλημα σχετικά με την χρηματική αποζημίωση είναι να κρατήσουν τις αποδείξεις των ταχυδρομικών τελών μεταφοράς. Όπως περιγράφει η εταιρεία, το αίτημα επιστροφής χρημάτων υποβάλλεται σε τρία εύκολα βήματα:1. Κατεβάζετε την ειδική φόρμα και συμπληρώνετε τα στοιχεία σας.
2. Προσθέτετε τις αποδείξεις της αγοράς και της ταχυδρομικής αποστολής.
3. Στέλνετε με email στην PayPal το πακέτο της φόρμας και των αποδεικτικών.
Χάρη στην νέα αυτή λειτουργία, αφού ολοκληρώσετε την σύντομη αυτή διαδικασία, το ποσό της επιστροφής θα εμφανιστεί σύντομα στον δικό σας λογαριασμό PayPal, εντός των επόμενων 10 ημερών.
«Με τον τρόπο αυτό, ακόμα και εάν προϊόντα, όπως είδη ένδυσης και αξεσουάρ, θα εξακολουθούν να επιστρέφονται κυρίως λόγω λάθους μεγέθους ή άλλου προβλήματος, το ζήτημα αυτό δεν θα απασχολεί πλέον ούτε τους καταναλωτές ούτε τους εμπόρους», σημειώνει η PayPal αφήνοντας να εννοηθεί ότι το λάθος μπορεί να έχει γίνει από τον καταναλωτή.
Κατά την αρχική δοκιμαστική περίοδο, η υπηρεσία PayPal Refunded Returns θα είναι ενεργή έως τις 31 Δεκεμβρίου 2014 και μπορεί να αφορά πληρωμές που έγιναν από τις 16 Οκτωβρίου 2014.
Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την υπηρεσία PayPal Refunded Returns στην Ελλάδα και στην υπόλοιπη Ευρώπη στην διεύθυνσηhttps://www.paypal.eu/returns/. Σημειώστε ότι για να υποβάλλετε αίτημα επιστροφής χρημάτων θα πρέπει να ενεργοποιήσετε την υπηρεσία PayPal Refunded Returns, αφού προηγουμένως διαβάσετε και συνυπογράψετε τους όρους παροχής της υπηρεσίας που δημοσιεύονται στην διεύθυνσηhttps://www.paypal.eu/returns/generalconditions . Σημειώστε επίσης πως ο έμπορος μπορεί να δεχτεί το αίτημα επιστροφής των χρημάτων, στο σύνολο ή ένα μέρος τους και η PayPal δέχεται αιτήματα επίλυσης διαφορών σε περίπτωση διαφωνίας μεταξύ των συναλλασσόμενων.
In.gr Τεχνολογία
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου