Cocktail blog

Τι είναι αυτό μαμά;


Τι είναι αυτό μαμά;
              Η μικρή στην θάλασσα βλέπει ένα αγοράκι γυμνό και
              ρωτάει.
              - Τι είναι αυτό μαμά;
              - Πουλάκι.
              - Γιατί δεν έχω και εγώ;
              - Γιατί είσαι κοριτσάκι.
              - Όταν μεγαλώσω θα έχω και εγώ ένα τέτοιο;
              - Αν είσαι καλό κορίτσι, όταν μεγαλώσεις θα έχεις ένα.
              - Και αν δεν είμαι καλό κορίτσι;
              - Ε τότε θα έχεις πολλά



               Στο φαρμακείο
              Μπαίνει ένας τύπος σε ένα φαρμακείο και ρωτάει τη
              φαρμακοποιό:
              - Για τον πριαπισμό (ασθένεια κατά την οποία το αντρικό
              μόριο είναι σε μόνιμη στύση) τι δίνετε, δεσποινίς μου;
              - Ένα διώροφο στην Κηφισιά και το φαρμακείο που
              βλέπετε.

              Η συνταγή
              Γυναίκα μπαίνει σε φαρμακείο και ζητάει δηλητήριo
              - "Κυρία μου, τι το θέλετε το αρσενικό...;;;" ρωτάει ο
              φαρμακοποιός.
              - "Να σκοτώσω τον άνδρα μου."
              - "Μα τι λέτε κυρία μου ? Δεν μπορώ να σας πουλήσω
              αρσενικό για να σκοτώσετε έναν άνθρωπο."
              Τότε η κυρία βγάζει από την τσάντα της μια φωτογραφία
              όπου ο άνδρας της έχει την γυναίκα του φαρμακοποιού στα
              τέσσερα.
              Ο φαρμακοποιός παίρνει την φωτογραφία στα χέρια του, την
              κοιτά και απαντά...
              - "Τώρα μάλιστα. Δεν μου είπατε ότι έχετε συνταγή!!!"


              Αμα σε πάει
              Ενας κερδίζει στο τζόκερ το τετραπλό τζακ-ποτ 15.000.000
              euro .
              Παει χαρούμενος στο σπίτι του και το λέει στη γυναίκα
              του, η οποία απο το σοκ παθαίνει συγκοπή και πεθαίνει.
              Και μονολογεί ο τύπος:  Αμα σε πάει ρε παιδί μου η τύχη,
              σε πάει...

Δεν υπάρχουν σχόλια: