Cocktail blog

Τα εντυπωσιακά πρωτότυπα της Γενεύης!



Η έκθεση της Γενεύης μπορεί να έχει μόλις τελειώσει, όμως η γεύση που μας άφησε ήταν αν μη τι άλλο γλυκιά! Ο λόγος φυσικά για τα εντυπωσιακά πρωτότυπα μοντέλα που σε κάθε περίπτωση δείχνουν το δρόμο του μέλλοντος. Επιλέξαμε και σας παρουσιάζουμε τα πιο εντυπωσιακά!
Η έκθεση της Γενεύης μπορεί να έχει μόλις τελειώσει, όμως η γεύση που μας άφησε ήταν αν μη τι άλλο γλυκιά! Ο λόγος φυσικά για τα εντυπωσιακά πρωτότυπα μοντέλα που σε κάθε περίπτωση δείχνουν το δρόμο του μέλλοντος. Επιλέξαμε και σας παρουσιάζουμε τα πιο εντυπωσιακά!

Η εντυπωσιακή Alfa Romeo 4C

Το μοντέλο θα έχει αυστηρά διθέσια διάταξη, κινητήρα στο κέντρο, 200 ίππους, και την κίνηση πίσω
Alfa Romeo 4CΣτην περίπτωση της νέας 4C, η Alfa Romeo έχει δημιουργήσει ένα πραγματικό σπορ αυτοκίνητο σε compact μέγεθος, αυστηρά διθέσιο με τον κινητήρα στο κέντρο και την κίνηση στον πίσω άξονα. Το συνολικό μήκος κυμαίνεται στα 4 μέτρα, και το μεταξόνιο στα 2,4 μέτρα, ενώ η αναλογία βάρους της 4C είναι 40/60% εμπρός/πίσω, και αυτή των κιλών/ίππο κυμαίνεται κάτω από το 4 (συνολικό βάρος στα 850 κιλά/ιπποδύναμη της τάξης των 200 ίππων). Το μοντέλο θα εφοδιάζεται με τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα άμεσου ψεκασμού των 1.750 κ.εκ. της Giulietta QV, ενώ η κίνηση θα περνά στους πίσω τροχούς μέσω του αυτόματου κιβωτίου TCT διπλού συμπλέκτη, που γνωρίσαμε και από τη MiTo. Οι επιδόσεις σύμφωνα με την Alfa Romeo υπολογίζονται σε κάτω από 5 δλ. για τα 0-100 χ.α.ω. και 250 χ.α.ω. τελικής ταχύτητας. 

Με το πρωτότυπο αυτό η BMW ουσιαστικά μελετά την εξέλιξη νέων τεχνολογιών

Αυστηρά διθέσια αλλά και ιδιαίτερα πρωτοποριακή κατασκευή
ΒΜW Vision ConnectedDriveΤo ανοιχτό πρωτότυπο Vision ConnectedDrive προλογίζει ένα μελλοντικό κόμπακτ διαστάσεων roadster που ετοιμάζει η BMW με σκοπό να το τοποθετήσει σε κατηγορία, μάλλον, μικρότερη από αυτή της Z4. Έχει διθέσιο εσωτερικό και ταυτόχρονα δείχνει τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα που θα ακολουθήσει στο άμεσο μέλλον η γερμανική φίρμα. Ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι οι δύο πόρτες του σύρονται και εξαφανίζονται μέσα στο αμάξωμα, όπως συνέβαινε και στην ιστορική Ζ1. Από το όνομά του φαίνεται πως ενσωματώνει τις καινοτόμες λύσεις, σε άνεση, ψυχαγωγία, ασφάλεια και καθημερινές εφαρμογές που προσφέρει η εξελισσόμενη τεχνολογική εφαρμογή ConnectDrive της BMW.

Το νέο concept του Bertone με τον κωδικό «B99»

Μπορεί να έχει «suicide doors», όμως υιοθετεί όλα τα κλασσικά στοιχεία της φίρμας
Jaguar B99Σε πλήρη αντίθεση με τις σύγχρονες XF και XJ που έχει παρουσιάσει το βρετανικό εργοστάσιο, ο Bertone προχωρά σε μια πρόταση που συνδυάζει με τον καλύτερο τρόπο τα παραδοσιακά στοιχεία των αντίστοιχων XJ της δεκαετίας του 1970. Παρόλα αυτά, το concept του Bertone χρησιμοποιεί ανάποδες πόρτες ή «suicide doors» αν προτιμάτε, συνδυάζοντας έτσι το κλασσικό με το σύγχρονο! Ως concept θα φέρει τον κωδικό B99 (προς τιμή της 99ης επετείου του οίκου Bertone που ιδρύθηκε το 1912). Τέλος, το αυτοκίνητο θα μπορούσε άνετα να εξυπηρετήσει το σκοπό μιας entry-level Jaguar αφού οι διαστάσεις του είναι τα 4,5 μέτρα μήκους, 1,95 μέτρα πλάτους, και 1,35 μέτρα ύψους, ενώ είναι πολύ πιθανή η χρήση υβριδικής τεχνολογίας για την κίνηση του.

Το πρωτότυπο Minagi της Mazda

To Minagi είναι πολύ πιθανό να το δούμε στο δρόμο ως CX-5, στην οποία περίπτωση θα αποτελεί αντίπαλο μοντέλων όπως τα Tiguan/Qashqai
Mazda MinagiΑναμφίβολα το Minagi παραμένει πιστό στη φιλοσοφία της εταιρείας που θέλει κάθε μοντέλο να έχει σπορτιφ στοιχεία, τόσο στο σχεδιασμό όσο και στην οδική συμπεριφορά. Έτσι, το μοντέλο αντιπροσωπεύει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τη μελλοντική τάση της εταιρείας στα SUV αυτοκίνητα, που όπως η ίδια αναφέρει, περνά σε μια νέα εποχή. Περισσότερα τεχνικά στοιχεία δεν έχουν ανακοινωθεί, όμως το Minagi θα χρησιμοποιεί την τεχνολογία Skyaktiv σε πολλούς και διαφορετικούς τομείς. Σύμφωνα με αυτή, το αυτοκίνητο θα μπορεί να ικανοποιεί οδηγικά αλλά την ίδια στιγμή θα είναι ιδιαίτερα οικονομικό, όσο και οικολογικό. Πιο συγκεκριμένα, θα φέρει τεχνολογία Skyaktiv σε κινητήρες και κιβώτια (με γκάμα βενζινοκινητήρων/πετρελαιοκινητήρων, και αυτόματα/χειροκίνητα κιβώτια), καθώς και στο αμάξωμα στο οποίο έχει γίνει ειδική μελέτη ώστε να περιοριστεί το βάρος αλλά η παθητική ασφάλεια να παραμείνει σε υψηλά επίπεδα.

Η χρηστικότητα σε όλο της το μεγαλείο. Μπορεί να είναι το πιο μικρό Mini όμως οι πόρτες «σπάνε» σε δύο μέρη για εύκολη πρόσβαση και ο χώρος των αποσκευών σύρεται

Το μήκος του Mini Rocketman concept είναι τα 3.419 χιλ. 
Mini RocketmanΗ εσωτερική διάταξη του μικρού Rocketman είναι 3+1 θέσεων, με την τέταρτη θέση (της οποίας η πλάτη πέφτει) να εξυπηρετεί καλύτερα ως αποθηκευτικός χώρος, όταν δεν φιλοξενεί κάποιον επιβάτη. Στο ίδιο υψηλό επίπεδο ευκολίας συμβάλλουν και οι μεγάλες πόρτες που ανοίγουν διάπλατα και «σπάνε» σε δύο μέρη για ακόμη καλύτερη πρόσβαση από και προς το εσωτερικό, ενώ την παράσταση κλέβει και ο χώρος των αποσκευών που σύρεται προς τα έξω (κατά 350 χιλιοστά)! Οι διαστάσεις που δίνει η Mini για το Rocketman concept είναι τα: 3.419x1.907x1.398 χιλ. για ΜxΠxΥ (πλάτος μαζί με τους καθρέπτες), ενώ το μοντέλο πατά σε ζάντες μεγέθους 18 ιντσών. Το σασί είναι από ανθρακόνημα, ενώ στη μείωση του βάρους και κατά συνέπεια της κατανάλωσης η οποία υπολογίζεται στα μόλις 3 λίτρα/100 χιλιόμετρα. 

Ο κινητήρας του R-Space είναι 3κύλινδρος στα 900 κ.εκ. με 110 ίππους!

Τα πολυχρηστικό αυτοκίνητο διακρίνεται για τις αντικρυστές του πόρτες και την απουσία κεντρικής κολώνας
Renault R-Space Σημείο αναφοράς στο σχεδιασμό του μοντέλου αποτελούν οι αντικριστά ανοιγόμενες πόρτες και η απουσία της κεντρικής κολόνας για περισσότερη ευκολία στην είσοδο και έξοδο των επιβατών από το όχημα. Ένα από τα σημαντικότερα στοιχεία του όμως, είναι και το μηχανικό σύνολο που που διαθέτει 3 κυλίνδρους, είναι υπερτροφοδοτούμενο με άμεσο ψεκασμό, και έχει χωρητικότητα στα μόλις 0,9 λίτρα. Η απόδοση του αγγίζει τους 110 ίππους και τα 160 Nm ροπής, ενώ η κατανάλωση του τα 3,7 λίτρα/100 χιλιόμετρα με εκπομπές CO2 στα μόλις 95 γρ./χιλιόμετρο. Το R-Space χρησιμοποιεί αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (Efficient Dual Clutch transmission-EDC), με τα 0-100 χ.α.ω. να έρχονται σε 11 δλ. και την τελική του ταχύτητα να φτάνει τα 200 χ.α.ω. Τέλος, οι διαστάσεις του αυτοκινήτου είναι τα: 4.250x1,.850x1.547 χιλ. για ΜxΠxΥ, και 2.717 χιλ. για το μεταξόνιο, ενώ το βάρος του ξεκινά από τα 1.300 κιλά, ο αεροδυναμικός του συντελεστής είναι μόλις 0.28 Cd, και χρησιμοποιεί ελαστικά διαστάσεων 245/35 σε ζάντες 21 ιντσών!

Όσο εντυπωσιακό είναι το εμπρός μέρος του Toyota FT-86 II Concept…

…άλλο τόσο είναι και το πίσω, με μεγάλη αεροτομή, δύο εξατμίσεις, diffuser, και φουσκωμένα φτερά!
Toyota FT-86 II ConceptΗ εμφάνιση του FT-86 II Concept (όπως είναι ολόκληρο το όνομα του), είναι άκρως εντυπωσιακή με το εμπρός μέρος να διακρίνεται για το τεράστιο γκρίλ το οποίο τροφοδοτεί με αέρα το διαμέρισμα του κινητήρα, και τα «πτερύγια» που σχηματίζει στο κάτω μέρος ο προφυλακτήρας. Στο ίδιο κλίμα κινείται και το πίσω μέρος, με τις δύο εξατμίσεις, την αεροτομή, το μεγάλο diffuser στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα, αλλά και τα φωτιστικά σώματα που στα άκρα τους σχηματίζουν εξαγωγές αέρα ως απόληξη των φουσκωμένων φτερών! Τα μόνα στοιχεία που ανακοινώνει η Toyota για το νέο εντυπωσιακό της δημιούργημα είναι ότι θα το δούμε στο δρόμο το 2012, ότι οι διαστάσεις του είναι τα: 4.235x1.795x1.270 χιλ. για ΜxΠxΥ, και 2.570 χιλ. για το μεταξόνιο, και ότι θα χρησιμοποιεί boxer κινητήρα με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων, και την κίνηση πίσω! 

autotriti.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: