Η VW είχε παρουσιάσει για πρώτη φορά το 2001 ένα πρωτότυπο όχημα με την ονομασία Microbus που παρέπεμπε άμεσα στο θρυλικό T1 της δεκαετίας του ’50. Έκτοτε κύλησε μια ακόμα δεκαετία μέχρι η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία να φέρει ξανά στους προβολείς της δημοσιότητας ένα ακόμα πρωτότυπο με αυτή την μορφή.
Τι είναι αυτό όμως που καθιστά το νέο πρωτότυπο με την ονομασία Bulli τόσο ξεχωριστό;
Για να καταλάβει κανείς την σπουδαιότητα του νέου αυτού οχήματος πρέπει να κάνει ένα μίνι ταξίδι στο παρελθόν της αυτοκινητοβιομηχανίας και πιο συγκεκριμένα στο 1950 όταν η VW λανσάρισε την επιβατική έκδοση της πρώτης γενιάς του Transporter με την κωδική ονομασία Τ1. Το εξαιρετικό αυτό όχημα κέρδισε άμεσα τις εντυπώσεις χάρη στην απέριττη σχεδίαση του αμαξώματος του, τους μεγάλους χώρους στο εσωτερικό για επιβάτες και μεταφορές και φυσικά την αξιοπιστία του. Έκτοτε πέρασαν αρκετές δεκαετίες κατά την διάρκεια των οποίων, το Bulli όπως ονομάστηκε από τους Γερμανούς (Microbus από τους αμερικάνους) μετατράπηκε σε αντικείμενο φετίχ και συνδέθηκε μεταξύ άλλων ακόμα και με κοινωνικά κινήματα όπως οι χίππις.
Η VW διαθέτει στην γκάμα της αρκετούς εκπροσώπους που μπορούν να μεταφέρουν πέραν των 5 επιβατών όπως τα Caddy, Touran, Sharan αλλά και οι επιβατικές εκδόσεις του Transporter (Caravelle, Multivan). Σε κάθε περίπτωση όμως το 6θέσιο πρωτότυπο που παρουσιάστηκε στην Γενεύη, αν και δεν είμαστε ακόμα σε θέση να γνωρίζουμε αν θα φτάσει τελικά στο στάδιο της μαζικής παραγωγής, ξυπνά έντονες αναμνήσεις στους μεγαλύτερους ενώ σίγουρα δεν αφήνει κανέναν από τους πιο νέους ανεπηρέαστο από το ιδιαίτερο ντιζάϊν του.
Το συνολικό μήκος του Bulli ανέρχεται στα 3,99 μ., το πλάτος στα 1,75 μ. και το ύψος στα 1,70 μ. ενώ το μεταξόνιο του είναι κατά 4 εκ. μακρύτερο από αυτό του Golf και ανέρχεται στα 2,62 μ.
Στο εσωτερικό του έχουν προβλεφθεί έξι θέσεις για επιβάτες σε διάταξη 3+3 ενώ ακόμα πιο σημαντικά είναι τα νέα που αφορούν στους κινητήρες του.
Συγκεκριμένα η VW αποφάσισε να επιδείξει την τεχνολογική της πρόοδο σε αυτόν τον τομέα, εφοδιάζοντας το Bulli με έναν ηλεκτροκινητήρα ισχύος 115 ίππων και με μέγιστη ροπή 260 Nm ο οποίος τροφοδοτείται από μπαταρίες ιόντων λιθίου χωρητικότητας 40kWh. Για την επιτάχυνση του από στάση στα 100 χλμ./ώρα απαιτούνται 11,5 δλ. ενώ η τελική του ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 140 χλμ./ώρα.
Πληροφοριακά αξίζει να αναφέρουμε πως η αυτονομία του με μια πλήρη φόρτιση ανέρχεται στα 300 χλμ.
autotriti.gr |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου