Tο ηλεκτρικό υποβρύχιο υποκινείται από μια battery, της 12ης οκτώ-volt βαθιά κύκλου θαλάσσιων μπαταρίες και ένα ζευγάρι των δύο κιλοβάτ κινητήρες που μπορεί να ωθήσει το ΕΓΩ στο μέγιστο αριθμό στροφών τεσσάρων κόμβων για έως και τέσσερις ώρες.
Αν είστε λίγο ελαφρύτερο με το γκάζι, μπορείτε να πάρετε περίπου οκτώ ώρες από υποβρύχια διασκέδασης από τα επιμέρους, καθώς και σύμφωνα με την εταιρεία, το ΕΓΩ είναι απίστευτα εύκολο να λειτουργήσει. Αντί να στηρίζονται στην παραδοσιακή - και περίπλοκη - θαλάσσιων ελέγχων, υπάρχει ένα τιμόνι, δίπλα στη θάλασσα, πεντάλ και διακόπτες. Η ορατότητα θα πρέπει να χάρη στο ακρυλικό παράθυρα που καλύπτουν τα πλευρικά και μετωπικά, μαζί με ένα σύνολο από κάμερες που εμφανίζουν αυτό που είναι πιο κάτω και επάνω μέρος σε μια οθόνη LCD μέσα στην καμπίνα.Τιμολόγηση δεν έχει ανακοινωθεί, αλλά Raonhaje αναμένει να πωλήσει το ΕΓΩ στα τροπικά θέρετρα και πλούσια privateers.
[Πηγή: Raonhaje ]
Αν είστε λίγο ελαφρύτερο με το γκάζι, μπορείτε να πάρετε περίπου οκτώ ώρες από υποβρύχια διασκέδασης από τα επιμέρους, καθώς και σύμφωνα με την εταιρεία, το ΕΓΩ είναι απίστευτα εύκολο να λειτουργήσει. Αντί να στηρίζονται στην παραδοσιακή - και περίπλοκη - θαλάσσιων ελέγχων, υπάρχει ένα τιμόνι, δίπλα στη θάλασσα, πεντάλ και διακόπτες. Η ορατότητα θα πρέπει να χάρη στο ακρυλικό παράθυρα που καλύπτουν τα πλευρικά και μετωπικά, μαζί με ένα σύνολο από κάμερες που εμφανίζουν αυτό που είναι πιο κάτω και επάνω μέρος σε μια οθόνη LCD μέσα στην καμπίνα.Τιμολόγηση δεν έχει ανακοινωθεί, αλλά Raonhaje αναμένει να πωλήσει το ΕΓΩ στα τροπικά θέρετρα και πλούσια privateers.
[Πηγή: Raonhaje ]
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου