Δεν θα είναι πισωκίνητη! |
|
Ποιος όμως άξονας, ο μπροστινός ή ο πίσω, θα κινεί το γερμανικό ρόουντστερ; Πρόκειται για ένα πολύ μεγάλο δίλημμα, στο οποίο οι τεχνικοί της νέας Z2 καλούνται να δώσουν σύντομα λύση. Με βάση τις πρώτες πληροφορίες, το νέο μοντέλο της BMW θα «χτιστεί» πάνω στη νέα πλατφόρμα με τον κωδικό UKL1 της βαυαρικής φίρμας που είναι μια εξέλιξη της τωρινής των Mini. Η πλατφόρμα αυτή είναι προσθιοκίνητη και θα αποτελέσει τη βάση για όλα τα μελλοντικά μικρά μοντέλα της BMW και τα Mini. Στη Z2 όμως, λόγω του διαφορετικού χαρακτήρα του ρόουντστερ, το πιθανότερο είναι να δούμε την πλατφόρμα αυτή συνδυασμένη με τετρακίνηση ούτως ώστε να ενισχυθούν τα οδικά χαρακτηριστικά του μοντέλου. Όποια και από τις δύο λύσεις τελικά προαχθεί, φαίνεται ότι δύσκολα η Z2 θα είναι πισωκίνητη, κάτι που φυσικά αναμένεται να μην πολυαρέσει στους πιστούς οπαδούς της φίρμας.
|
|
|
|
|
|
Με 2λιτρους turbo κινητήρες |
|
Στον τομέα των κινητήρων, η Z2 θα λάβει το νέο 2λιτρο turbo βενζινοκινητήρα της BMW. Οι πρώτες πληροφορίες κάνουν λόγο για τρεις διαφορετικές εκδόσεις ισχύος, από 170 έως 272 ίππους. Πιθανός είναι επίσης, ο 1,6 turbo της Mini με 184 ίππους, που ταιριάζει "γάντι" στην πλατφόρμα της Z2. Σε ό,τι αφορά τέλος στην οροφή του μοντέλου, αυτή θα είναι υφασμάτινη, ώστε να συμβάλει στη μείωση του κόστους αλλά και του βάρους του οχήματος, σε αντίθεση με την Ζ4 που θυμίζουμε ότι έχει μεταλλική οροφή. Από την άλλη πλευρά βέβαια, η Z2 θα έχει και το μοναδικό πλεονέκτημα της ύπαρξης και κουπέ έκδοσης που θα ακολουθήσει χρονικά το ρόουντστερ, περίπου ένα τρίμηνο μετά το λανσάρισμά του το καλοκαίρι του 2014.autotriti.gr |
|
|
|
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου