Όσον αφορά στο μηχανικό σύνολο του πρωτότυπου BMW i1, εφοδιάζεται με τρεις ηλεκτροκινητήρες, οι οποίοι θα μοιράζονται από ένα τροχό ο καθένας. Επίσης, θα διαθέτει έναν κεντρικό υπολογιστή, ο οποίος με το κατάλληλο λογισμικό θα έχει τη δυνατότητα να ελέγχει διάφορες λειτουργίες του i1, που εκτός των άλλων είναι η κλίση και η ταχύτητα του κάθε τροχού. Αυτός ο υπολογιστής θα εξασφαλίζει την αύξηση της ασφάλειας, καθώς και την άνεση του οδηγού-αναβάτη. Η οδήγηση του πρωτότυπου έχει σχεδιαστεί να μοιάζει με εκείνη του ποδηλάτου, χαρίζοντας δηλαδή τις κατάλληλες κλίσεις κατά τη διάρκεια μιας στροφής.
Τέλος, για την καλύτερη αναλογία ισχύος/βάρους, το BMW i1 τοποθετήθηκε ανθρακόνημα, τόσο στο εσωτερικό της καμπίνας, όσο και στο εξωτερικό του οχήματος. Παρόλαυτά το πλαίσιο είναι ενισχυμένο, έτσι ώστε να προστατεύει τον επιβάτη
autotriti.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου