Αρχικά, ο δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας μεγάλωσε στα 530 κ.εκ. (από 499) και αποδίδει 46 ίππους και 5,33 kgm ροπής. Τα νούμερα αυτά αποδίδονται σε χαμηλότερες σ.α.λ. σε σχέση με πριν, καθώς η Yamaha έδωσε ιδιαίτερη σημασία στις επιταχύνσεις από στάση αλλά και στις ρεπρίζ, με χαμηλές και μεσαίες ταχύτητες κίνησης.
Το μοτέρ φέρει νέα και ελαφρύτερα σφυρήλατα πιστόνια και διαφορετικής σχεδίασης θάλαμο καύσης. Εισαγωγή και εξαγωγή έχουν ανασχεδιαστεί με την πρώτη να κατασκευάζεται τώρα από πλαστικό, ενώ νέα είναι και η εξάτμιση. Ο ψεκασμός φέρει επίσης νέο σώμα διαμέτρου 34 χλστ.
Προσοχή δόθηκε και στη μετάδοση, η οποία παρουσιάζεται συνολικά ανανεωμένη. Έτσι, η τελική μετάδοση γίνεται για πρώτη φορά με ιμάντα, ενώ νέος είναι ο υγρός συμπλέκτης αλλά και το σύστημα ψύξης του ιμάντα του CVT, καθώς νέα είναι και η κλιμάκωση. Οι αλλαγές στη μετάδοση και το νέο αλουμινένιο ψαλίδι μείωσαν το συνολικό βάρος του ΤΜΑΧ κατά 4 κιλά (217 από 221). Νέες είναι και οι ζάντες αλουμινίου όπως και το πλαϊνό σταντ.
Στις αναρτήσεις δεν υπάρχουν αλλαγές με το τηλεσκοπικό πιρούνι να έχει διαδρομή 120 χλστ. και το μονό και χωρίς μοχλικό αμορτισέρ 116 χλστ. όμως βελτίωση έχουμε στo σύστημα πέδησης που εμπρός φέρει δίσκους 267 χλστ. με τις 4πίστονες δαγκάνες να παραμένουν, ενώ πίσω έχει τοποθετηθεί δίσκος διαμέτρου 282 χλστ. Το ΤΜΑΧ θα είναι διαθέσιμο και με ABS σε λευκό, γκρι, μαύρο και μαύρο ματ.( VIDEO )
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 4Τ, 2Κ, Υ/Ψ, 530 κ.εκ.
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 46/6.750
Ροπή (Kgm/σ.α.λ.): 5,33/5.250
Βάρος (κιλά, πλήρες): 217
mototriti.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου