Cocktail blog

Η τουριστική ταυτότητα της Θεσσαλονίκης


 
Σε μια πόλη που είναι περήφανη για την Ιστορία της, αλλά και για τις ατελείωτες ιστορίες που μπορεί η ίδια να αφηγηθεί, δεν μπορεί να μην υπάρχει και μια καρδιά, μια καρδιά που χτυπά δυνατά, που δε γίνεται να μην μπορείς να την ακούσεις!
«Πολλές ιστορίες, μία καρδιά» ή «many stories, one heart» είναι το νέο brand name, η νέα τουριστική ταυτότητα της Θεσσαλονίκης, στόχος της οποίας είναι η μεγαλύτερη αναγνωρισιμότητα στην Ελλάδα και κυρίως στο εξωτερικό, η επισκεψιμότητα και βεβαίως η άνθηση της οικονομίας της πόλης.

«Δημιουργήσαμε αυτήν τη νέα ταυτότητα για την πόλη της Θεσσαλονίκης, έτσι ώστε να βγει προς τα έξω αυτή η διάθεση που υπάρχει για την πόλη», τόνισε ο πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης και δήμαρχος, Γιάννης Μπουτάρης, και πρόσθεσε: «Σε μια περίοδο κρίσης, αυτή είναι η δική μας απάντηση στην κρίση! Στόχος μας είναι να υπάρξει αύξηση του τουρισμού στην πόλη, να έρθουν οι τουρίστες, να απολαύσουν τις ομορφιές της πόλης, τις γωνιές της, τη γαστρονομία της. Είναι πάρα πολλές ιστορίες, αλλά μία καρδιά, αυτό που λέει και το σλόγκαν της νέας ταυτότητας και ευελπιστούμε ότι την επόμενη διετία βλέποντάς τη θα λες ''α, η Θεσσαλονίκη''».
«Η Θεσσαλονίκη είναι η πρώτη πόλη στην Ελλάδα που δημιουργεί τουριστική ταυτότητα, η οποία θα συμβάλλει στη δημιουργία ενός καλύτερου περιβάλλοντος μάρκετινγκ και προώθησης της πόλης στο εξωτερικό φέρνοντας καλύτερα αποτελέσματα στο τουριστικό ρεύμα» δήλωσε ο αναπληρωτής πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης και αντιπεριφερειάρχης Απόστολος Τζιτζικώστας στα πλαίσια της παρουσίασης της ταυτότητας στα ΜΜΕ της πόλης, προσθέτοντας ότι το νέο brand αφορά όλο το νομό Θεσσαλονίκης με τους 14 δήμους και όλους του φορείς, και το οποίο θα τους το παρουσιάσουν σε σύντομο χρονικό διάστημα.
Καρδιά φτιαγμένη από... μωσαϊκό
Μια καρδιά από πολύχρωμες ψηφίδες που «αφηγείται» ιστορίες, πολλές ιστορίες, από κάθε γωνιά της Θεσσαλονίκης. Μια ζεστή καρδιά που σ' αγκαλιάζει, μια ζεστή καρδιά που αγαπάει και αγαπιέται!
Συνδεδεμένα τα στοιχεία της πόλης, τα ιστορικά της και τα πολιτιστικά, τα αξιοθέατα, η γαστρονομία και τα εστιατόριά της, οι κάτοικοί της, οι Θεσσαλονικείς, η φιλοξενία που τους διακρίνει, η αγορά της πόλης, η μοναδική της τοποθεσία και άλλα πολλά.
Αυτή είναι η νέα ταυτότητα της Θεσσαλονίκης, οι «πολλές ιστορίες, μία καρδιά», κάτι που πρέπει όλοι να αγαπήσουμε, να αγκαλιάσουμε, να υποστηρίξουμε, να μεταδώσουμε!
- Η νέα ταυτότητα της Θεσσαλονίκης δημιουργήθηκε από την κοινοπραξία των εταιρειών Colibri και Brand Εxcel και επιλέχτηκε ύστερα από 270 ξεχωριστές παραλλαγές βασικών ιδεών.
- Στην τουριστική έκθεση ΜΙΤΤ, που θα πραγματοποιηθεί 16-19 Μαρτίου στη Μόσχα, η Θεσσαλονίκη θα είναι τιμώμενη χώρα. Οσον αφορά τις αφίξεις των Ρώσων σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, υπήρξε μια αύξηση της τάξης του 45%.
- Θετικά υπήρξαν και τα μηνύματα στη διεθνή έκθεση τουρισμού στη Σόφια, όπου μάλιστα πραγματοποιήθηκε ημερίδα της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας με τίτλο «Κεντρική Μακεδονία, η γη του Μεγάλου Αλεξάνδρου» από τον αντιπεριφερειάρχη Θεσσαλονίκης, Απόστολο Τζιτζικώστα.
- Ο πρόεδρος της Ενωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, Αριστοτέλης Θωμόπουλος, μίλησε για τα θετικά μηνύματα που έλαβαν στις διεθνείς τουριστικές εκθέσεις στις οποίες συμμετείχαν, τόσο στην Κωνσταντινούπολη όσο και στο Ισραήλ. Οσον αφορά τις διανυκτερεύσεις των Ισραηλινών στα ξενοδοχεία της Θεσσαλονίκης, σχεδόν πενταπλασιάστηκαν, φτάνοντας τις 59.000, έναντι 12.000 που ήταν το 2010. Θετικά είναι τα μηνύματα και από τη σερβική αγορά, ενώ ακυρώσεις έχουν υπάρξει από τη γερμανική και τη βρετανική αγορά.

Δεν υπάρχουν σχόλια: