Σύμφωνα με ένα άρθρο στο BikeRadar, το Turbo παρουσιάστηκε επίσημα μετά από τρία χρόνια ανάπτυξης. Μερικά από τα πιο αξιοσημείωτο χαρακτηριστικά - εκτός από την ταχύτητα - το 250-watt Specialized Turbo Direct Drive rear hub motor, η 432Wh μπαταρία ιόντων λιθίου τοποθετημένη στο κάτω σωλήνα (ο χρόνος επαναφόρτισης είναι δύο ώρες) και ένα ασύρματο έλεγχο τοποθετημένο στο τιμόνι. Αυτή η μονάδα ελέγχου επιτρέπει στους αναβάτες να ελέγχουν το μπροστινό LED και τα πίσω φώτα. Αυτή η μονάδα εμφανίζει επίσης το επίπεδο της μπαταρίας, μαζί με διάφορα άλλα χαρακτηριστικά που είναι ίδια με τους υπολογιστές ποδηλάτου.
Επιπλέον, με το γύρισμα ενός διακόπτη, το πίσω φρένο μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να επεναφορτιστεί η μπαταρία. Τόσο το εμπρός και όσο και το πίσω υδραυλικό δισκόφρενο είναι κατασκευασμένα από ανθρακονήματα.
Πενήντα Turbo θα βρίσκονται σε διάφορες ευρωπαϊκές αντιπροσωπείες, τον Απρίλιο, για δοκιμή. Η τιμή δεν έχει ακόμη ανακοινωθεί όπως και το βάρος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου