Το Facebook είναι ένα καταπληκτικό εργαλείο για τη διαφήμιση της επιχείρησης σας. Είναι φθηνότερο από το Google και παράλληλα είναι ένα από τα χειρότερα χρησιμοποιημένα "εργαλεία" διαφήμισης στην Ελλάδα. Πάμε να δούμε ποια είναι τα πιο συνηθισμένα λάθη που γίνονται στη διαφήμιση και πως να τα αποφύγετε:
1. Βαρετή Είκονα
Τα πιο κρίσιμης σημασίας χαρακτηριστικά μιας καλής διαφήμισης είναι κατά σειρά σπουδαιότητας:- Η εικόνα (110px πλάτος * 80px ύψος)
- Ο τίτλος (25 χαρακτήρες)
- Το κείμενο της διαφήμισης (135 χαρακτήρες)
2. Χαμηλό Bid
Το Facebook όταν φτιάχνουμε μια διαφήμιση μας προτείνει bid. Για παράδειγμα 0.12 έως 0.18. Οι πιο πολλοί βάζουν το ελάχιστο bid ή ακόμα χαμηλότερο. Τα best practices όμως υπαγορεύουν να βάζουμε ένα bid γύρω στο μέσο όρο (0.15 στο παράδειγμα) ιδιαίτερα στο ξεκίνημα της διαφήμισης ώστε να κάνει ένα δυναμικό ξεκίνημα, με ελπίδες για υψηλό CTR (συχνότητα κλικς στη διαφήμιση). Αργότερα από 1-2 βδομάδες αν δείτε ότι η διαφήμιση τα πάει καλά, έχει υψηλό CTR, και όταν πάτε να αλλάξετε το bid το Facebook σας προτείνει χαμηλότερο, δοκιμάστε να το χαμηλώσετε.3. Landing Page = Τοίχος
Πόσες φορές έχετε δει διαφήμιση στο Facebook, που λέει γίνε φαν, κάνε like? Άπειρες, σωστά; Στη πλειοψηφία των περιπτώσεων μόλις πατήσουμε τη διαφήμιση μας βγάζει το συνηθισμένο τοίχο του Facebook. Το best practice όμως είναι να βγαίνει μια ξεχωριστή landing page στο Facebook (ένα ξεχωριστό ταβ) που θα ωθεί τον επισκέπτη να γίνει fan.Με βάση τα στατιστικά θα πάρετε τουλάχιστον 50% περισσότερα likes!Παλιά υπήρχε η ρύθμιση να είναι η default αρχική του Facebook page της εταιρίας σας. Τώρα ο μόνος τρόπος να προσγειώσετε τον επισκέπτη σε άλλο tab είναι με direct link όπως από το site σας ή τη διαφήμιση.
Παραδείγματα: http://www.dreamgrow.com/26-
4. Γενική Μη Στοχευμένη Διαφήμιση
Ας υποθέσουμε ότι θέλουμε να διαφημίσουμε ένα κομμωτήριο στη Γλυφάδα. Είναι τραγικό η διαφήμιση να στοχεύει όλους τους 3+ εκατομύρια Έλληνες που έχουν Facebook. Χρησιμοποιούμε τη ρύθμιση περιοχής και ορίζουμε στη στόχευση Γλυφάδα και γύρω περιοχές. Ανάλογα λοιπόν ορίζουμε ηλικίες (πχ μικρές ηλικίες για ένα φοιτητικό site), φύλο, και ενδιαφέροντα (πχ fashion, d&g αν πουλάμε ρούχα d&g).5. Landing Pages εκτός Facebook
Εάν μπορείτε να προσγειώσετε το χρήστη σε μια σελίδα στο Facebook αντί να τον πάτε στην εξωτερική ιστοσελίδα σας, κερδίζετε με τουλάχιστον 2 τρόπους. Πρώτον το Facebook σας ευνοεί με χαμηλότερο κόστος ανά κλικ. Δεύτερον ο χρήστης του Facebook δεν αντιδρά με δυσάρεστο τρόπο. Για παράδειγμα αν κάνετε ένα διαγωνισμό για να φτιάξετε λίστα με email, φτιάξτε ένα ωραίο tab στη σελίδα σας στο Facebook ή ένα εντυπωσιακό viral Facebook application, και προσγειώστε τον επισκέπτη εκεί.6. Μονο Απλές Διαφημίσεις
Έχετε δει πως το Facebook έχει και εκτός από απλές διαφημίσεις και Sponsored Stories? Επιλέξτε αν θέλετε να διαφημίσετε external link, page, application ή place. Έπειτα επιλέξτε αν θέλετε απλό ad ή sponsored story. Θα σας πω ένα μυστικό...Έχουμε δει καταπληκτικά αποτελέσματα με τα Sponsored Story / Page like stories. Δοκιμάστε το!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου