Η «γερμανική κυριαρχία» ολοένα και επεκτείνεται, με την Audi να προσθέτει στον όμιλο εταιριών της την ιταλική Ducati, μία από τις πιο ξεχωριστές εταιρίες μοτοσικλετών.Η χθεσινή Πέμπτη, 19 Ιουλίου του 2012, αποτέλεσε σταθμό στην ιστορία της Audi, όσο και σε αυτή της Ducati. Αυτό καθώς οι δύο πλευρές επικύρωσαν μία συμφωνία ύψους 860 εκατομμυρίων ευρώ, σύμφωνα με την οποία η γνωστή ιταλική εταιρία κατασκευής μοτοσικλετών περνάει πλέον στην ιδιοκτησία των Γερμανών.
Από την πλευρά της, η Audi τοποθέτησε ήδη στο Διοικητικό Συμβούλιο της Ducati τον Διευθύνοντά Σύμβουλό της, Rupert Stadler, ενώ αναμένεται να ακολουθήσουν άμεσα δύο ακόμα μέλη, έτσι ώστε να περάσει σταδιακά ο έλεγχος σε αυτή. Παρόλα αυτά, σύμφωνα με επίσημες δηλώσεις της εταιρίας, τα υπάρχοντα διοικητικά στελέχη θα παραμείνουν στο ΔΣ, ως υπεύθυνοι για τα διάφορα τμήματα. Αυτό με εξαίρεση τον Διευθύνοντα Σύμβουλο, Gabriele Del Torchio, που θα μεταπηδήσει στο ΔΣ της Lamborghini.
Όπως φαίνεται, οι Γερμανοί έχουν ιδιαίτερη αδυναμία στις κορυφαίες ιταλικές εταιρίες.Αξίζει να αναφερθεί ότι πέρα από τη Ducati και τη Lamborghini που προαναφέραμε, στην κατοχή του ομίλου VW -μέλος του οποίου είναι και η Audi- βρίσκεται επίσης το πολύ γνωστό στούντιο σχεδιασμού και τεχνολογίας Italdesign, του Giorgetto Giugiaro, που μεταξύ άλλων δημιούργησε και το πρώτο VW Golf. Κατά καιρούς μάλιστα έχει εκδηλώσει ενδιαφέρον να αγοράσει και τη Ferrari, αν και οι άνθρωποι του ομίλου Fiat αντιστέκονται σθεναρά.
Αναφορικά με την Ducati, είναι μία μικρή αλλά ιδιαίτερα επιφανής εταιρία, λόγω των ξεχωριστών μοτοσικλετών που παράγει. Το προσωπικό της ανέρχεται στα 1.100 άτομα, ενώ την περσινή χρονιά κατασκεύασε περίπου 42.000 κομμάτια, αποκομίζοντας κέρδος 480 εκατομμυρίων ευρώ. Όσο για τη σκέψη εξαγοράς της, ξεκινάει αρκετά χρόνια πριν, από τον Ferdinand Piech, πρόεδρο της VW, που εκδήλωσε δημόσια το ενδιαφέρον του, τον Απρίλιο του 2008. Η ολοκλήρωση της όλης διαδικασίας κάνει και επίσημα την ιταλική εταιρία μέλος του ομίλου VW, ο οποίος πλέον αριθμεί 11 εταιρίες, μεταξύ των οποίων η Bentley και η Bugatti. Σύντομα μάλιστα ο αριθμός θα ανέβει στις 12, καθώς νωρίτερα μέσα στο μήνα αποφασίστηκε η εξαγορά του υπολοίπου 50,1% της Porsche, έναντι του αντίτιμου των 4,46 δις ευρώ. autotriti.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου