Wider 150-yacht




Αφήνοντας πίσω το παρόν
Φαίνεται πως το "κοκαλάκι της νυχτερίδας" που διαθέτουν ο ιδρυτής της νεοσύστατης Wider αλλά και πάλαι ποτέ πρόεδρος της Pershing, Τίλλι Αντονέλι και ο συνοδοιπόρος του αρχιτέκτονας Fulvio De Simoni, κάνει για άλλη μια φορά το θαύμα του, διαμέσου ενός ιδιαίτερου νέου μοντέλου στα 150 πόδια, του Wider 150.
Για το εν λόγω σκάφος δεν ξέρει τι να πρωτοπεί κανείς αφού από όποια οπτική γωνία και αν προσεγγιστεί πρωτοτυπεί, ακολουθώντας πιστά τα χνάρια οποιουδήποτε πλωτού μέσου έχει προκύψει από τον Αντονέλι.

Βέβαια στην προκειμένη περίπτωση προϋπήρχαν δείγματα γραφής διαμέσου του σχετικά νέου μοντέλου Wider 42, το οποίο εντυπωσίασε ένα περίπου χρόνο πριν χάρη στη λειτουργικότητα και τις καινοτομίες του, δίνοντας μια άλλη διάσταση στον όρο σκάφος αναψυχής.
Οι καινοτόμες λύσεις και η πολυμορφία που διέθετε το μικρό Wider υπέρ της χρηστικότητάς του, περιλαμβάνονται και στο αμέσως μεγαλύτερο μοντέλο του ναυπηγείου, μόνο που αυτή τη φορά προσφέρονται σε υπερθετικό βαθμό.
Ξεκινώντας την προσέγγιση στο υπό ανέγερση σκάφος από την εξωτερική του εμφάνιση, θα λέγαμε απερίφραστα πως αυτή διέπεται από μια μεγαλοπρέπεια η οποία πηγάζει κυρίως από μια στιβαρή και συμπαγή άτρακτο, που οριοθετείται από μια κάθετη πρώρα και μια κεκλιμένη πρύμνη που «γλυκαίνει» τον όγκο του σκάφους. Στο ενδιάμεσο τμήμα εξάλλου της γάστρας ενσωματώνεται μια σειρά από ορθογώνιους υαλοπίνακες η οποία εναρμονίζεται με τους αντίστοιχους υαλοπίνακες της υπερκατασκευής, δημιουργώντας ένα ομοιογενές σύνολο. Το... κερασάκι στην τούρτα ωστόσο δεν είναι άλλο από το ανώτερο τμήμα, το οποίο όχι μόνο φιλοξενεί ένα ευμέγεθες fly αλλά εξαιτίας των περιμετρικών και υπό κλίση γυάλινων επιφανειών του, προσδίδει στο σκάφος έναν δυναμικό χαρακτήρα.
Όπως θα περίμενε κανείς, στα μεγάλα του καταστρώματα φιλοξενούνται τα ανάλογα καθιστικά. Αυτό που δεν περιμένει όμως κανείς είναι η λειτουργικότητα ορισμένων χώρων διαμέσου μετατρέψιμων επιφανειών, προσφέροντας επιπλέον δυνατότητες και άνεση.
Και εξηγούμαστε: στο πρωραίο τμήμα του κύριου καταστρώματος φιλοξενείται η γνωστή πολυεστερική κατασκευή που στην πλειονότητα των σκαφών φιλοξενεί αναπαυτικά στρώματα ηλιοθεραπείας. Στο Wider 150 η άνεση στον εν λόγω χώρο δεν προκύπτει διαμέσου στρωμάτων, αλλά μέσα από ένα καθιστικό που αποκαλύπτεται με το πάτημα ενός κουμπιού, ανασηκώνοντας το πολυεστερικό τμήμα ενώ παράλληλα ξεδιπλώνεται μια υφασμάτινη τέντα μαροκινού στυλ, προσφέροντας επαρκή προστασία από τις καιρικές συνθήκες! Οι δυνατότητες του κύριου καταστρώματος ολοκληρώνονται κατάπρωρα, όπου για την ευκολία της μετακίνησης των φιλοξενούμενων ο χώρος δύναται να χρησιμοποιηθεί ως ελικοδρόμιο.
Οι μετατρέψιμες επιφάνειες έχουν την τιμητική τους και στο πρυμναίο τμήμα. Πιο συγκεκριμένα, οι πλευρικές κάθετες επιφάνειες της γάστρας είναι ανοιγόμενες και με την πλήρη ανάπτυξή τους δημιουργείται μια «παραλία» όπως αναφέρει χαρακτηριστικά το ναυπηγείο. Και πράγματι έτσι μοιάζει, αφού οι επιφάνειες της πρυμναίας ανοιγόμενης πλατφόρμας και των πτυσσόμενων πλευρικών μπαλκονιών έχουν σχεδόν άμεση επαφή με τη θάλασσα ενώ είναι σε θέση να φιλοξενήσουν έως οκτώ ξαπλώστρες.
Για τους επιβάτες που δεν επιθυμούν να κολυμπήσουν στα νερά του απέραντου γαλάζιου, στο πρυμναίο τμήμα προσφέρεται μια εσωτερική πισίνα η οποία μάλιστα δύναται να καλυφθεί και να χρησιμεύσει σαν πίστα χορού!
Όσο για τους πιο... παιχνιδιάρηδες ναβάτες, στο εσωτερικό του πρυμναίου τμήματος φιλοξενείται επιμελώς ένα μικρό πολυεστερικό ταχύπλοο Wider 33 ποδών με τις γνωστές δυνατότητές του, δηλαδή τους μετατρέψιμους χώρους του και φυσικά το θαλάσσιο τζετ που ενσωματώνεται στην πρύμνη του και όταν απαιτηθεί απελευθερώνεται εύκολα προσφέροντας υψηλές δόσεις αδρεναλίνης στους επιβαίνοντες.
Υπάρχει όμως και ένα επιπλέον αξεσουάρ, ίσως το πιο ενδιαφέρον, που δεν είναι άλλο από ένα roadster ηλεκτρικό μοντέλο της Tesla που δύναται να περιληφθεί στο εξοπλισμό, προσφέροντας μια πολυτελή και σπορ δυνατότητα μετακίνησης στο εκάστοτε λιμάνι!
Την τιμητική του αναμένεται να έχει το εσωτερικό διαμέσου των πολυάριθμων και ιδιαίτερων χώρων του, με πέντε εξ αυτών να αποτελούν τις καμπίνες του, όλες προσανατολισμένες προς τη θάλασσα.
Τέλος, την πρόωση του κατασκευασμένου από συνθετικά υλικά και κάρμπον Wider 150, θα αναλάβει ένα υβριδικό σύστημα αποτελούμενο από ένα ζεύγος πετρελαιοκινητήρων που θα συνεργάζεται με ένα επίσης ζεύγος ηλεκτρικών μηχανών και συστοιχίες μπαταριών. Η ηλεκτρική πρόωση του σκάφους, είναι σε θέση να προσδώσει λειτουργία 8 συνολικά ωρών με ταχύτητα 8 κόμβων που μεταφράζεται σε αυτονομία 50 ναυτικών μιλίων ενώ παράλληλα μπορεί να υποστηρίξει και όλα τα φορτία που προέρχονται από τον κλιματισμό και τις ηλεκτρικές συσκευές. Εναλλακτικά και χρησιμοποιώντας τους πετρελαιοκινητήρες σε συνδυασμό με τους ηλεκτροκινητήρες, μπορεί να επιτύχει μέγιστη ταχύτητα 20 κόμβων, με περιορισμένη κατανάλωση καυσίμων η οποία σε σύγκριση με ένα αντίστοιχο συμβατικό σκάφος, εκτιμάται μειωμένη ως 30%. Όσο για την μέγιστη αυτονομία που μπορεί να επιτευχθεί στην οικονομική λειτουργία, αυτή φθάνει τα 7100 ναυτικά μίλια, προσφέροντας τη δυνατότητα υπερατλαντικών ταξιδιών.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Ολικό μήκος: 45,12 μέτρα
Μέγιστο πλάτος: 7,56 μέτρα
Βύθισμα: 1,45 μέτρα
Εκτόπισμα: 245 τόνοι
Χωρητικότητα δεξ. καυσίμων: 35.000 λίτρα
Χωρητικότητα δεξ. νερού: 10.000 λίτρα
Πετρελαιοκινητήρες: 2x600 kw
Ηλεκτροκινητήρες: 2x450 kw
Μέγιστη ταχύτητα: 20 κόμβοι
Υπηρεσιακή ταχύτητα: 13 κόμβοι
Αυτονομία: 7.100 ναυτικά μίλια
.in.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

¸,ø¤º°`°º¤ø,¸☛❤ Thanks for Comments ❤☚¸,ø¤º°`°º¤ø,¸