- να ζητά και να παίρνει “φακελάκι”, ως εφοριακός, ως υπάλληλος Πολεοδομίας, ΙΚΑ, Νοσοκομείου, Υπουργείου, Δήμου, ΔΕΚΟ κ.λ.π.
- να παραδίδει “ιδιαίτερα μαθήματα” στους μαθητές του, ως καθηγητής ή δάσκαλος,
- να κάνει τον σύμβουλο επιχειρήσεων, τον φοροτεχνικό, τον ηλεκτρολόγο…, ως υπάλληλος του ΥΠΑΝ, του ΥΠΟΙΚ, της ΔΕΗ…
(β) Το “επιχείρημα” αυτό –αυξημένης μάλιστα βαρύτητας, αφού διατυπώνεται από τον αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης– προσφέρει άλλοθι στουςτωρινούς και ελπίδα στους μελλοντικούς επίορκους δημοσίους υπαλλήλους.
Και μάλιστα άλλοθι… διαρκές: Θα ισχύει, προφανώς, όχι μόνο κατά την τωρινή συγκυρία, αλλά, ως “κεκτημένο (πλέον) δικαίωμα”, κάθε φορά που θαβρισκόμαστε κάτω από “το επίπεδο αυτό”.
Μένει μόνο να ξεκαθαριστεί ποιος θα αποφασίζει αν και πότε “φτάσαμε στο επίπεδο αυτό”, καθώς και πότε απομακρυνόμαστε απ’ αυτό, ώστε να αρχίζει καινα τερματίζεται, αντίστοιχα, η… “τήρηση της νομιμότητας”!
Τέτοιου είδους “επιχειρήματα” προβάλλονται ως άλλοθι και από κείνους, που, με πρόφαση την αβελτηρία του κράτους, “παίρνουν τον νόμο στα χέριατους”: “Μέχρις ότου το Κράτος ‘φτάσει στο επίπεδο αυτό’– να απονέμει δικαιοσύνη, να εξασφαλίζει τη δημόσια τάξη, να διώκει την ανομία, να ελέγχει τουςπαράνομους μετανάστες, να εμποδίζει το παρεμπόριο, να…, να…– νομιμοποιούμαστε κι εμείς να κάνουμε ό, τι το ίδιο δεν πράττει”!
(γ) Αλίμονο στη Χώρα, αν επικρατήσουν τέτοιες αναρχικές θεωρίες!
Κι αν ξεχάσουμε πως “η παραβίαση του Νόμου από τον διπλανό μας –πολίτη, βουλευτή, δικαστικό, ή Υπουργό– δεν νομιμοποιεί την παραβίασή του κιαπό μας”!antilogoi.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
¸,ø¤º°`°º¤ø,¸☛❤ Thanks for Comments ❤☚¸,ø¤º°`°º¤ø,¸