Η Bugatti Veyron θεωρείται ένα από τα πιο εξεζητημένα μοντέλα που κυκλοφορούν με 8λιτρο κινητήρα 16 κυλίνδρων και ισχύ 1.200 ίππους.



Με την εξοικονόμηση καυσίμου στο νου, οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν αρχίσει να ξεπερνούν το στάδιο του απλού downsizing που έχει να κάνει με τον περιορισμό της χωρητικότητας των κυλίνδρων στα σύγχρονα αυτοκίνητα και προσανατολίζεται στον περιορισμό των ίδιων των κυλίνδρων.Ήταν το 1886 όταν ο Karl Benz παρουσίασε το πρώτο όχημα με τρεις ρόδες, πολλές καινοτομίες - εφευρέσεις και ένα μονοκύλινδρο κινητήρα 954 κ.εκ. με ισχύ κάτι περισσότερο από μισό ίππο στις 250 σ.α.λ. 119 χρόνια αργότερα ο όμιλος VW παρουσίασε το «θηρίο» Bugatti Veyron, με ένα 16 κύλινδρο μοτέρ σε σχήμα W, χωρητικότητας 8 λίτρων, απόδοσης 1.001 ίππων και 1.250 Nm ροπής, που της επέτρεπε τελική ταχύτητα πάνω από 400 χλμ./ώρα.


Ο κινητήρας αυτός είναι στην ουσία του η ένωση δύο 8κύλινδρων μοτέρ σε σχήμα V. Και όλα αυτά με τη βοήθεια 4 υπερσυμπιεστών καυσαερίων. Αυτό το όχημα πωλείται μέχρι σήμερα και παράγει ακόμα περισσότερους ίππους (1.200). Μέσα σε αυτά τα 120-130 χρόνια πολλά έχουν αλλάξει όσον αφορά στις ανάγκες της αυτοκινητοβιομηχανίας, αλλά, κυρίως, των καταναλωτών, αλλά και του περιβάλλοντος. 

Όπου το πετρέλαιο αφθονεί τα πολλά κυβικά έχουν ακόμη νόημα και κυκλοφορούν ελεύθερα στους δρόμους. Σε γενικές γραμμές, πάντως, η τάση είναι το downsizing. Τι σημαίνει αυτό; Σημαίνει τη μείωση τη χωρητικότητας των κυλίνδρων στους σύγχρονους κινητήρες και το πάκτωμά τους με τεχνολογία ικανή να τους προσφέρει απόδοση (ισχύ και ροπή) ανάλογη μεγαλύτερων συνόλων, αλλά με την ελάχιστη δυνατή κατανάλωση.autotriti.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

¸,ø¤º°`°º¤ø,¸☛❤ Thanks for Comments ❤☚¸,ø¤º°`°º¤ø,¸