Με εκπομπές CO2 κάτω από 100 gr/km.
Η πετρελαιοκίνηση έχει τη δυναμική της στην 'προβληματική' ελληνική αγορά, αλλά απαιτεί επιπλέον κόστος όταν έρθει η ώρα απόκτησης ενός καινούργιου αυτοκινήτου. Επιπλέον, η απόσβεση αγοράς ενός diesel μοντέλου δεν είναι πάντα δεδομένη, ειδικά όταν μιλάμε για χαμηλού κυβισμού επιλογές και ετήσια χιλιόμετρα κοντά στον μέσο όρο ενός τυπικού οδηγού.
Εμείς σας ξεδιαλύνουμε λίγο το τοπίο, παρουσιάζοντας σας τις επιλογές βενζίνης (μαζί με τα υβριδικά) που είναι συνήθως πιο οικονομικές σε κόστος κτήσης, δεν καταναλώνουν πολύ, εκπέμπουν κάτω από 100 gr/km CO2 και γλιτώνουν από τα τέλη κυκλοφορίας >>
Alfa Romeo Mito Twinair
Fiat Panda Twinair >> Τest
Fiat 500 & 500C Twinair >> Test
Fiat Punto Twinair
Lancia Ypsilon Twinair >> Test
Kia Picanto 1.0
Citroen C1 - Peugeot 107 - Toyota Aygo
Peugeot 208 1.0 VTi
Suzuki Alto 1.0 - Nissan Pixo 1.0
Lexus CT200h >> Test
Smart Fortwo & Fortwo Cabrio 71 mhd >> Test
VW up! BlueMotion - Skoda Citigo Green Tec
Toyota IQ 1.0 >> Test
Toyota Yaris Hybrid
Toyota Prius Hybrid >> Test - Toyota Auris Hybrid >> Test
Alfa Romeo Mito Twinair
Fiat Panda Twinair >> Τest
Fiat 500 & 500C Twinair >> Test
Fiat Punto Twinair
Lancia Ypsilon Twinair >> Test
Kia Picanto 1.0
Citroen C1 - Peugeot 107 - Toyota Aygo
Peugeot 208 1.0 VTi
Suzuki Alto 1.0 - Nissan Pixo 1.0
Lexus CT200h >> Test
Smart Fortwo & Fortwo Cabrio 71 mhd >> Test
VW up! BlueMotion - Skoda Citigo Green Tec
Toyota IQ 1.0 >> Test
Toyota Yaris Hybrid
Toyota Prius Hybrid >> Test - Toyota Auris Hybrid >> Test
gocar.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου