Cocktail blog

Εθνικό Πάρκο Βάλια Κάλντα, ένας από τους πιο ελκυστικούς προορισμούς πεζοπορία στην Ευρώπη

Βάλια Κάλντα σημαίνει «ζεστή κοιλάδα». Ας χαράτσι τον χάρτη, και να εξερευνήσουν το!
Που καθορίζονται για ένα συναρπαστικό ταξίδι στο Εθνικό Πάρκο Βάλια Κάλντα, ένας από τους πιο ελκυστικούς προορισμούς πεζοπορία στην Ευρώπη ! Θαυμάστε τα υψηλά, εντυπωσιακές οροσειρές, τις δασωμένες πλαγιές και το εκπληκτικό φυσικό τοπίο ξεδιπλώνεται μπροστά στα μάτια σας. Γνωρίστε την πρόκληση να εξερευνήσει τα μυστήρια της φύσης, και ας αδρεναλίνη σας. Hit καταπληκτικά μονοπάτια σε μια πραγματικά παρθένα παράδεισο που θα αυξήσει σίγουρα τις αισθήσεις σας.

Ξεκινήστε περιπέτεια πεζοπορία σας από το Ζιάκα, ένα χωριό που βρίσκεται 23 χιλιόμετρα δυτικά τηςΓρεβενά . Σημειώνεται ότι προκειμένου να επιτευχθεί η πεζοπορία μονοπάτι, θα πρέπει πρώτα ένα off-road όχημα . Αφήστε Ζιάκας, και ακολουθήστε το μονοπάτι για την άνοιξη Έξαρχος. Εκεί θα δείτε την ευθεία Avyó κορυφή, στις ανατολικές πλαγιές του οποίου θα εντοπίσετε μια όμορφη λίμνη .
 Περνάτε μέσα από το Περιβόλι, ένα από τα πιο ελκυστικά χωριά των Γρεβενών, και σύντομα ο δρόμος στρίβει αριστερά προς Βάλια Κάλντα. Μην ξεχάσετε να κάνετε μια στάση -over στο "Σταυρός" τοποθεσία (δηλαδή διασταύρωση) να λάβει μια πανοραμική θέα πάνω από την κοιλάδα . Μόλις φτάσουν σε μια φυσική πηγή (όπου συνήθως οι βοσκοί φέρνουν τα κοπάδια τους να πίνουν νερό), θα συνειδητοποιήσετε ότι σε αυτό το σημείο ο χωματόδρομος τελειώνει.
Αφήστε το τεσσάρων Γουίλερ, και ακολουθήστε το μονοπάτι που οδηγεί στο ευρωπαϊκό μονοπάτι Ε6.Διασχίστε μια μικρή ξύλινη γέφυρα? μετά τη λήψη 10-λεπτά με τα πόδια, αφήνουν το μονοπάτι Ε6 πίσω σας και το κεφάλι για τις λίμνες Φλέγκας. Χτυπήστε το μονοπάτι ανηφορίζοντας μέσα από παλιά οξιές, και να θαυμάσετεένα καταπράσινο λιβάδι στα δεξιά σας. Στα αριστερά σας, θα εντοπίσετε τα δύο ορεινές λίμνες Φλέγκας .
Αφού περάσετε τις λίμνες, το μονοπάτι συνεχίζει ανηφορικά προς την κορυφή , όπου η τεχνητή λίμνη του Αώου βρίσκεται μέσα ως ορεινό τοπίο pectacular .
Ο καλύτερος τρόπος να πάει πίσω είναι με τα πόδια κάτω από την κορυφογραμμή. Η εναλλακτική διαδρομή από τις λίμνες οδηγεί μέσα από πολύ απότομες πλαγιές που απαιτούν τεχνική αναρρίχηση.
Όρλιακας, Βάλια Κάλντα, Γρεβενά
Οι επισκέπτες είναι πιθανό να εντοπιστούν στις ορεινές περιοχές της Βάλια Κάλντα καφέ φέρει ambling μέχρι Αρκουδόρεμα (δηλαδή Bear Creek) για να πιει νερό. Η Βάλια Κάλντα αποθεματικό είναι ένα μοναδικό οικοσύστημα , καθώς και ένα ασφαλές καταφύγιο για πολλά θηλαστικά (λύκος, αλεπού, άγριο γουρούνι και αντιλόπη βουνό), σπάνια είδη πουλιών (ο χρυσαετός και ο μαύρος πελαργός), καθώς και τα ερπετά.visitgreece.gr