για τους αστυνομικούς, ενώ οι τεράστιοι τροχοί τονίζουν τον -παντός καιρού και οδικών συνθηκών- χαρακτήρα του αυτοκινήτου.
Σε αυτή τη λογική, αλλά με τις απαραίτητες μετατροπές, θα βασιστεί και η μελλοντική (η εταιρεία ορίζει το χρονοδιάγραμμα για το 2025) G-Class, η οποία στο εμπρόσθιο τμήμα θα θυμίζει κάτι από τις καταβολές της. Με αρκετά πιο... εκφραστική μάσκα, αλλά την εφαρμογή της τεχνολογίας LED, στα φωτιστικά σώματα.
Εξαιρετικό ενδιαφέρον αναμένεται να παρουσιάσει και το τεχνολογικό υπόβαθρο του αυτοκινήτου. Χρησιμοποιεί για την κίνησή του κυψέλες υδρογόνου που τροφοδοτούν μια ηλεκτρική διάταξη με κίνηση στους τέσσερις τροχούς. Το νερό για τους μετατροπείς υδρογόνου (Hydro-Tech Converter) αποθηκεύεται στην οροφή, ενώ η αυτονομία φτάνει τα 800 χλμ..autotriti.gr
tubesalonika
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου