Η κίνηση αυτή της Yamaha φαίνεται απόλυτα λογική. Δύο από τους Ιάπωνες ανταγωνιστές της, η Honda και η Kawasaki, έχουν ήδη μοιραστεί ένα μεγάλο κομμάτι της πίτας στην κατηγορία, χάρη στα CBR 250R και Ninja 250R αντίστοιχα, ενώ και η Suzuki κάνει τα πρώτα της βήματα με το γυμνό GW 250 Inazuma. Επιπλέον, η ΚΤΜ μοιάζει να έχει βάλει στόχο κάθε πιτσιρικά που επιθυμεί ένα μικρού ή μεσαίου κυβισμού μοτοσικλετάκι με sport χαρακτηριστικά, με τα Duke 125, 200 και – εσχάτως – το νέο 390.
Με λίγα λόγια, η Yamaha μάλλον άργησε να μπει στο παιχνίδι και επιθυμεί να αναπληρώσει το χαμένο χρόνο. Περισσότερα, όμως, θα είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε στην επερχόμενη EICMA.autotriti.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου