Cocktail blog

Top 10 Wine Brands


Η κορυφαία μάρκα του περασμένου έτους διατήρησε την ηγετική της θέση κατά κάποιο τρόπο, όμως η ανάπτυξη του Concha y Toro τα ξεπέρασε εύκολα όλα στον κατάλογο.
Για άλλη μια φορά κρασιά από τον Νέο Κόσμο κυριαρχούν στις 10 πρώτες μάρκες, τονίζοντας τη σημασία του ισχυρού μάρκετινγκ στο να κάνουν και να διατηρήσουν μια παγκόσμια μάρκα.
Το Concha y Toro είδε τεράστια αύξηση τους τελευταίους 12 μήνες, αλλά δεν ήταν ακόμη σε θέση να αναλάβει την πρώτη θέση σε αυτό το top 10.
Η Gallo απολαμβάνει επίσης αύξηση, αλλά κατά τα άλλα αποδείχθηκε μια δύσκολη χρονιά για μερικά από τα μεγάλα εμπορικά σήματα κρασιού στον κόσμο. Οι περισσότεροι είδαν μια μείωση των πωλήσεων σε σύγκριση με τους προηγούμενους 12 μήνες,
δεδομένου ότι ορισμένα από αυτά τα εμπορικά σήματα αντικατοπτρίζουν την τάση της παγκόσμιας οικονομικής ύφεσης.
Υπήρξαν ορισμένες μετακινήσεις σε αυτό το top 10, αλλά οι πρωταγωνιστές στην παγκόσμια αγορά κρασιού εξακολουθούν να κυριαρχούν.
Ρίξτε μια ματιά παρακάτω για να δείτε τις 10 πρώτες μάρκες κρασιού.

10. Blossom Hill

Volume 2011: 5,017 900 9l κιβώτια
Volume 2010: 5,700,000 9l κιβώτια
Αλλαγή10-11: -13%
Brand owner: Diageo
Προιόντα: Blossom Hill Soft and Fruity Red, Crisp and Fruity White, Blossom Hill Vineyard Collection, Blossom Hill Winemakers Reserve Pinot Grigio, Chardonnay, Sauvignon Blanc, Chenin Blanc, Merlot, Cabernet Sauvignon, Blossom Hill White Zinfandel και White Grenache
Το Blossom Hill έχει ξεκινήσει μια εκστρατεία £ 1.2m για να οδηγήσει το ενδιαφέρον για ροζέ σε ένα ευρύτερο κοινό.
Σήμερα το ροζέ καταναλώνεται 4,5 φορές το χρόνο, με το 23% των καταναλωτών να μην επιλέγουν ροζέ επειδή δεν ξέρουν πότε να το πιούν. Δίνοντας την ευκαιρία στο ροζέ  για σύνδεση του με τα φαγητό, το  Blossom Hill ελπίζει ότι αυτό μπορεί να οδηγήσει υψηλότερα το ενδιαφέρον σε ένα ευρύτερο κοινό, καθώς σήμερα το 24% των καταναλωτών θα θεωρήσουν το ροζέ κρασί ως ένα απεριτίφ ή για να το απολαύσουν με ορεκτικά.

9. Jacobs Creek

Volume 2011: 6,800,000 9l κιβώτια
Volume 2010: 7,065,000 9l κιβώτι
Αλλαγή 10-11: -3.8%
Brand owner: Pernod Ricard
Προιόντα: Classic range: Single varietals, Blends, 3 Vines, Reserves Range. Heritage range: Steingarten Riesling, Reeves Point Chardonnay, St Hugo Cabernet Sauvignon, Centenary Hill Shiraz. Icon: Johann, Shiraz Cabernet
Η επιτυχία του Jacob’s Creek κατά τη διάρκεια των τελευταίων ετών ορίστηκε από μια εστιασμένη premium στρατηγική. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα η αξία να αυξάνεται με ταχύτερους ρυθμούς από ό, τι ο όγκος το οποίο οφείλεται σε εστίαση σε premium προσφορές σε όλο το χαρτοφυλάκιο.
Το Jacob’s Creek συνεχίζει τη χορηγία του Australian Open και του Wimbledon, ως μέρος της παγκόσμιας σχέση του με το τένις.

8. Lindemans

Volume 2011: 7,000,000 9l κιβώτια
Volume 2010: 6,700,000 9l κιβώτια
Change 10-11: 4.5%
Brand owner: Treasury Wine Estates
Προιόντα: Cawarra, Bin Series, Reserves
Η σειρά Lindeman’s Bins έχει τεθεί ως κρασί ποιότητας της Αυστραλίας με πολύ καλό value for money.
Στο Ηνωμένο Βασίλειο, το Lindeman έχει αυξήσει την ευαισθητοποίηση και τη σχέση με τους καταναλωτές μέσω μιας πλατφόρμας κρασιού και βιβλίου, wineandbookclub.co.uk. Η ενεργοποίηση περιλαμβάνει ένα giveaway διαγωνισμό σε καταστήματα σε εθνικό επίπεδο, χορηγία του Cheltenham Literary Festival και μια συνεργασία με την Oxfam, με εκδηλώσεις για το κρασί και το βιβλίο που λαμβάνουν χώρα σε βιβλιοπωλεία τους σε όλη τη Βρετανία.

7. Sutter Home
Volume 2011: 7,800,000 9l κιβώτια
Volume 2010: 8,100,000 9l κιβώτια
Change 10-11: – 3.8%
Προιόντα: Cabernet Sauvignon, Chardonnay, Chenin Blanc, Merlot, Moscato, Gewurztraminer, Pinot Grigio, Sweet Red, Sauvignon Blanc, White Merlot, White Zinfandel, Zinfandel, Pink Moscato, Bubbly Moscato, Bubbly Pink Moscato, Pinot Noir, Sweet White, Riesling
Η ιστορία του οινοποιείου Sutter  Home, χρονολογείται από τα τέλη της δεκαετίας του 1800, όταν ένας Ελβετογερμανός μετανάστης δημιούργησε ένα μικρό οινοποιείο και αποστακτήριο στην καρδιά της Napa Valley. Μετά την αγορά της εταιρείας το 1948, η οικογένεια Trinchero την ανέπτυξε στο επίπεδο που βρίσκεται σήμερα. Με τη δημιουργία του White Zinfandel στις αρχές της δεκαετίας του 1970 και την εισαγωγή της υψηλής ποιότητας, σε προσιτές τιμές κρασιών κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 1980 και του ’90, το Sutter Home έγινε το δεύτερο μεγαλύτερο, ανεξάρτητο οικογενειακό οινοποιείο.
Η μάρκα Sutter Home φέρεται να είναι ο αριθμός ένα μάρκα κρασιού στις ΗΠΑ στην εμπιστοσύνη των καταναλωτών και διείσδυση στα νοικοκυριά, με 11,6 εκατομμύρια καταναλωτές κρασιού.

6. Beringer

Volume 2011: 8,000,000 9l κιβώτια
Volume 2010: 8,300,000 9l κιβώτια
Change 10-11: -3.75%
Brand owner: Treasury Wine Estates
Product range: California Collection, Classic Collection, Stone Cellars, Founders Estate, Appellation Collection, Private Reserve
Οι αμπελώνες Beringer φαίνεται να απόλαυσαν την συνεχιζόμενη επιτυχία το 2011, παρά την ελαφρά μείωση σε όγκο, καθώς η επιχείρηση κοίταζε να επεκταθεί πέρα από τον πυρήνα της αγοράς των ΗΠΑ. Η ανάπτυξη στις  ΗΠΑ οδηγήθηκε με επικεφαλής το Beringer Light & Refreshing (Moscatos) και κωδικούς πολυτελείας. Στην Ευρώπη, η μάρκα γνώρισε μια ανανέωση της συσκευασίας και την κυκλοφορία των Beringer Classics στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Οι αμπελώνες Beringer  ιδρύθηκαν το 1875 και είναι «το παλαιότερο οινοποιείο με συνεχιζόμενη λειτουργία στην Κοιλάδα Νάπα.»
Το 2001, το κτήμα τοποθετήθηκε στο Εθνικό Μητρώο Ιστορικών Τόπων ως ιστορική περιοχή και ήταν το πρώτο οινοποιείο της Καλιφόρνιας που προσέφερε περιηγήσεις κοινού το 1934.

5. Hardys

Volume 2011: 9,200,000 9l κιβώτια
Volume 2010: 9,690,000 9l κιβώτια
Change 10-11: -5.3%
Brand owner: Accolade Wines
Προιόντα: Hardys Voyage, Hardys VR, Hardys Stamp of Australia, Hardys Nottage Hill, Hardys Crest, Hardys Oomoo, Hardys Chronicles, HRB, Sir James Sparkling, Eileen, Hardy, Thomas Hardy
Το 2011 η Hardys συνέχισε να ενισχύσει το προφίλ της στο Ηνωμένο Βασίλειο και σε άλλες βασικές αγορές με ένα μείγμα από above the line marketing, επενδύσεων της μάρκας και βασική υποστήριξη στη λιανική. Το 2011 η χορηγία του δημοφιλούς show Channel 4 Come Dine With Me συνέχισε. Νέες αγγελίες ξεκίνησαν για την αρχή και το τέλος των επεισοδίων, καθώς και διαλείμματα για διαφημίσεις. Η μάρκα, ανανέωσε τη χορηγία της για το 2012. Οι επενδύσεις στην μάρκα περιλαμβάνουν επίσης μια νέα ετικέτα το Hardys Nottage Hill. Η μάρκα συνέχισε να υποστηρίζει εμπορικούς στόχους των πελατών της.
4. Robert Mondavi
Volume 2011: 9,791,487 9l κιβώτια
Volume 2010: 10,400,000 9l κιβώτια
Change 10-11: -6.2%
Brand owner: Constellation Brands
Προιόντα: Napa Valley Wines, Reserve Wines, District Wines, Spotlight Wines, Woodbridge wines
Τα 99α γενέθλια του Robert Mondavi σημαδεύτηκαν σε όλο τον κόσμο με μια «ζωντανή» πρόποση από το Facebook και το Twitter.
Το Woodbridge από τον Robert Mondavi ανακοίνωσε ακόμα μια εισαγωγή στη σειρά: Woodbridge Extra Dry αφρώδης οίνος. Απευθύνεται σε ανθρώπους που πίνουν και απολαμβάνουν ένα ελαφρώς γλυκό ύφος του κρασιού.
Η 43η ετήσια συναυλία του καλοκαιριού Robert Mondavi Winery, πραγματοποιήθηκε τον Ιούνιο με το ροκ συγκρότημα OAR να ανοίγει τη σειρά.
Εν τω μεταξύ, η δημιουργός των Robert Mondavi,  Constellation Wines, κέρδισε US $ 72 εκατ. το πρώτο τρίμηνο,  από US $ 74.5 εκατομμύρια ένα χρόνο νωρίτερα.

3.Yellow Tail

Volume 2011: 10,705,994 9l κιβώτια
Volume 2010: 10,991,634 9l κιβώτια
Change 10-11: -2.7%
Brand owner: Casella Wines
Προιόντα: Yellow Tail, The Reserve, Limited release
Το Yellow Tail γιόρτασε τα δέκατα γενέθλιά του το 2011. «Όταν δημιουργήσαμε το Yellow Tail, θέλαμε να κρατήσουμε το κρασί απλό και διασκεδαστικό. Δεν θέλαμε να φοβίσει τους λάτρεις του κρασιού, και να τους αγκαλιάσει και να ενισχύσει την κοινωνική ζωή τους, «δήλωσε ο John Casella, διευθύνων σύμβουλος της Κρασιά Casella. Η προσέγγισή του ήταν μοναδική, και κυκλοφόρησε την Αυστραλέζικη ετικέτα κρασιού του σε μια ξένη αγορά πριν χτυπήσει την εγχώρια αγορά.
Ο John Casella ενώθηκε με την WJ Deutsch, ένα σημαντικό εισαγωγέα κρασιού στις ΗΠΑ με την ελπίδα να επιτευχθεί μια πρόβλεψη πωλήσεων  25.000 κιβωτίων κατά το πρώτο έτος.
Οι πραγματικές πωλήσεις ξεπέρασαν το ένα εκατομμύριο κιβώτια. Σε μόλις δέκα χρόνια, ο Casella έχει καταστεί ο μεγαλύτερος εξαγωγέας κρασιού της Αυστραλίας.
Πάνω από δύο εκατομμύρια ποτήρια Yellow Tail απολαμβάνουν σε όλο τον κόσμο κάθε μέρα, το οποίο απαιτεί την παραγωγή δέκα εκατομμυρίων κιβωτίων κρασιού κάθε χρόνο. Ο Casella υποθέτει ότι το κλειδί για την εξασφάλιση της επιτυχίας είναι η κίτρινη ουρά του.

2. Concha y Toro

Volume 2011: 29,700,000 9l κιβώτια
Volume 2010: 17,160,000 9l κιβώτια
Change 10-11: +73%
Brand owner: Concha y Toro
Προιόντα: Trio, Marques de Casa Concha, Terrunyo, Maycas del Limari, Palo Alto, Amelia, Don Melchor, Carmin de Peumo, Grav
Κατά τη διάρκεια του 2011-12, ελήφθησαν μέτρα για την αναδιοργάνωση της λειτουργίας υπό τη νέα ιδιοκτησία της, και μια νέα ανεξάρτητη δομή για το μάρκετινγκ και τη διανομή έχει καθιερωθεί. Το Concha y Toro ξεκίνησε μια νέα θυγατρική για την Αφρική και τη Μέση Ανατολή, η οποία έχει βάση στο Κέιπ Τάουν, στη Νότια Αφρική.
Αυτό φέρνει το σύνολο των πωλήσεων των θυγατρικών και διανομής σε πέντε, με γραφεία στη Βραζιλία, Σκανδιναβία, Βρετανία και τη Σιγκαπούρη. To Gravas del Maipo Syrah κυκλοφόρησε  τον Φεβρουάριο του 2011 και είναι ένα premium Syrah που εκφράζει ένα μοναδικό terroir. Ο οινοποιός Enrique Tirado, ο οποίος είναι επίσης επικεφαλής οινοποιός του Don Melchor, του ειδώλου Cabernet Sauvignon του Concha y Toro, είναι ο άνθρωπος πίσω από την ανάπτυξη του Gravas del Maipo.

1. Gallo

Volume 2011: 75,000,000 9l κιβώτια
Volume 2010: 70,000,000 9l κιβώτια
Change 10-11: +7.1%
Brand owner: E&J Gallo Winery
Προιόντα: Gallo Family Vineyards, Turning Leaf, Redwood Creek, Barefoot Wine, Coastal Vineyards, Twin Valley, Frei Brothers Reserve, Starborough, Mirassou, Rancho Zabaco, Dancing Bull
Το 2011 ήταν μια επιτυχημένη χρονιά για την E & J Gallo που είδε την έναρξη του Gallo Family Vineyards Summer Red στην αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου.
Το κόκκινο αναπτύχθηκε με φρουτώδη γεύση και ένα ελαφρύτερο, πιο ήπιο, γλυκό προφίλ γεύσης.
Σερβίρεται παγωμένο, το κρασί παρήχθη για να οδηγήσει τους νέους καταναλωτές στην κατηγορία κρασί και να δημιουργήσουν εκ νέου τον ενθουσιασμό γύρω από το χαρτοφυλάκιο του αμπελώνα. Ένα Merlot Ροζέ ξεκίνησε την ίδια χρονιά, η τρίτη προσθήκη στο χαρτοφυλάκιο των ροζέ κρασιών τους, η οποία περιλαμβάνει επίσης White Zinfandel και White Grenache. Το 2012 είναι μια άλλη σημαντική χρονιά για την εταιρεία με το λανσάρισμα ενός Moscato να καταλαμβάνει την κεντρική σκηνή. Το Moscato υποστηρίζει την αυξανόμενη ζήτηση για προσιτά κρασιά που είναι ελαφρύτερα σε αλκοόλ και γλυκά σε στυλ.
Τέσσερα χρόνια μετά την κυκλοφορία τους στην αγορά κρασιού του Ηνωμένου Βασιλείου, τα Barefoot wine είναι επίσης σήμερα από τις πιο επιτυχημένες μάρκες στο χαρτοφυλάκιο του οινοποιείου.krasiagr.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: