φτερό. Οι τροχοί, τέλος, έχουν διάμετρο 12 ιντσών.
Δεν είναι, όμως, μόνο η εμφάνιση διαφορετική από κάθε Vespa που έχουμε δει μέχρι σήμερα. Η πρωτοτυπία συνεχίζει και στο πλαίσιο. Αν και το μονής ροχοκοκκαλιάς πλαίσιο είναι κατασκευασμένο κυρίως από ατσάλι, για πρώτη φορά σε μοντέλο της ιταλικής εταιρείας συναντάμε κομμάτια από αλουμίνιο. Το ίδιο συμβαίνει και στον τομέα των αναρτήσεων. Η γνωστή λύση (λέγε με το κλασικό πιρούνι που συναντάμε σε κάθε Vespa) συνδυάζεται με οριζόντια τοποθετημένο μονό αμορτισέρ αερίου στο πίσω μέρος, το οποίο μπορεί να ρυθμιστεί ως προς την προφόρτιση.
Όσον αφορά στον κινητήρα, αυτός είναι ο μονοκύλινδρος, αερόψυκτος και τριβάλβιδος των 125 κ.εκ., το πιο πρόσφατο επίτευγμα της Piaggio στην κατηγορία. Τροφοδοτείται μέσω ψεκασμού, προσφέροντας οικονομία στην κατανάλωση και μειωμένες εκπομπές ρύπων, ενώ έχει σχεδιαστεί με γνώμονα τις μειωμένες τριβές και την καλύτερη δυνατή λειτουργία, χάρη και στον χρονισμό των τριών βαλβίδων. Αποδίδει 11,4 ίππους στις 8.250 σ.α.λ. και 1,1 kgm ροπής στις 6.500 σ.α.λ.. Η κατανάλωση, τέλος, σύμφωνα με την Piaggio είναι αισθητά μειωμένη, όπως και τα κόστη συντήρησης, μιας και τα διαστήματα ανάμεσα στα service του κινητήρα ορίζονται πλέον στις 10.000 χλμ.
Εκτός όλων των παραπάνω, η 946 ξεχωρίζει και για τον εξοπλισμό της. Το σύστημα ABSαποτελεί σίγουρα σπάνιο φαινόμενο πάνω σε μια Vespa, αλλά εδώ κάνει την εμφάνισή του. Αν, όμως, θεωρείτε το ABS σπάνιο, τι γνώμη έχετε για το traction control; Η Vespa 946 διαθέτει και το σύστημα ASR της Piaggio!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου