Cocktail blog

Αλεξάνδρα Πασχαλίδου:Αντιμέτωπη με το ρατσισμό για τα δύσκολα παιδικά της χρόνια στη Σουηδία


Για τα δύσκολα παιδικά της χρόνια στη Σουηδία όπου μεγάλωσε ως παιδί Ελλήνων μεταναστών, αλλά και για τις ρατσιστικές επιθέσεις που δέχτηκε μίλησε η Αλεξάνδρα Πασχαλίδου.
Η παρουσιάστρια η οποία μεγάλωσε σε γκέτο μεταναστών της Στοκχόλμης αποκάλυψε στην εκπομπή «Μίλα» και την Τατιάνα Στεφανίδου συγκινητικές λεπτομέρειες για τον αγώνα που έδωσε μέχρι να καταφέρει να ξεφύγει από τη φτώχεια και την περιθωριοποίηση. «Αναγκαζόμουν να λέω ψέματα για να καλύψω τη φτώχεια μας. Όταν ερχόταν οι άλλοι γονείς να πάρουν τα παιδιά από τη γυμναστική, στις εννιά η ώρα το βράδυ με τα αυτοκίνητά τους, εγώ δεν είχα κάποιον να έρθει να με πάρει. Οπότε έτρεχα, μες τα σκοτάδια και τα κρύα, 9-10 χρονών
παιδάκι, και έλεγα ψέματα ότι εμένα ο μπαμπάς μου θα ερχόταν να με πάρει από την άλλη στάση, γιατί δεν ήθελα να πω ότι πηγαίνω με λεωφορείο. Έλεγα ψέματα γιατί ντρεπόμουν».
«Δεν έλεγα ότι δεν έχουμε λεφτά να πάρουμε παπούτσια. Όταν μου πρόσφεραν καραμέλες, έλεγα ότι στην κουλτούρα μας δεν τρώμε καραμέλες. Γιατί δεν είχα λεφτά να αγοράσω. Επειδή ήμουν περήφανη έλεγα πάντα 'όχι, ευχαριστώ', παρ' όλο που πεινούσα» εξομολογήθηκε μεταξύ άλλων η Αλεξάνδρα Πασχαλίδου στη συνέντευξη που παραχώρησε.
«Τους γονείς μου δεν τους έβλεπα. Δούλευαν από το πρωί ως το βράδυ. Και άρχισα κι εγώ να δουλεύω από πολύ νωρίς και να καθαρίζω γραφεία μαζί με τη μάνα μου. Την πρώτη δική μου δουλειά την έπιασα στα 13 μου ως πωλήτρια. Μετά πήγα στα ΜcDonalds και διάφορα άλλα» ανέφερε η παρουσιάστρια και πρόσθεσε «Μεγαλώνοντας σε μια περιοχή που ήταν γκέτο, πρώτη φορά ήμουν καλεσμένη σε σουηδικό σπίτι όταν ήμουν στο λύκειο. Δε θα ξεχάσω ποτέ όταν με κάλεσε μια συμμαθήτριά μου να κοιμηθώ σπίτι της και κοιμήθηκα πρώτη φορά σε πουπουλένιο πάπλωμα. Ήμουν 16-17 χρονών. Στο προάστιο που μεγάλωσα πλέον ζουν 97% μετανάστες, μεταξύ των οποίων Σομαλοί και Έλληνες που έχουν έρθει τα τελευταία χρόνια».
Αντιμέτωπη με το ρατσισμό
Δεν είναι η πρώτη φορά που η Αλεξάνδρα Πασχαλίδου μιλά για τη ρατσιστική βία με την οποία ήρθε αντιμέτωπη, μεγαλώνοντας στη Σκανδιναβική χώρα. Πολλοί συμμαθητές της την αποκαλούσαν «Μαυροκέφαλη» και «Τσικνοελληνοπούλα», ενώ στη χτεσινή συνέντευξη η παρουσιάστρια αναφέρθηκε σε μία από τις επιθέσεις που δέχτηκε: «Το '98 δέχτηκα επίθεση από μέλη ναζιστικής οργάνωσης. Ήρθαν με όπλα και κουκούλες στο σπίτι για να με σκοτώσουν».agelioforos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: