Cocktail blog

Η ηθοποιός Μαρία Πρωτόπαππα:Φοβάμαι μη φτωχύνω κι άλλο


Για την ανεργία που πλήττει το επάγγελμα του ηθοποιού, την οικονομική κρίση και τον αγώνα που δίνει και η ίδια για την επιβίωση μίλησε η ηθοποιός Μαρία Πρωτόπαππα.
Πιο συγκεκριμένα, στη συνέντευξη που παραχώρησε η ηθοποιός στο περιοδικό «Αθηνόραμα» αναφέρθηκε στις δυσκολίες που αντιμετωπίζει, αποκαλύπτοντας πως αποφάσισε να μετακομίσει σε ένα δωμάτιο στο Χολαργό, ώστε να περιορίσει στο ελάχιστο τα έξοδά της. «Εδώ κι ένα χρόνο έχω μετακομίσει σε ένα μικρό διαμέρισμα -ένα δωμάτιο είναι όλο κι όλο- στο Χολαργό. Δεν έχω ούτε καν σταθερό τηλέφωνο. Κάνω ξανά φοιτητική ζωή. Φοβάμαι
μη φτωχύνω κι άλλο κι έτσι αποφάσισα να περιορίσω όσο γίνεται τα έξοδά μου. Πέρυσι εργάστηκα σχεδόν όλη τη χρονιά και πληρώθηκα μόνο για τους τρεις μήνες. Είμαι συνηθισμένη να βρίσκομαι 'στον αέρα'. Έτσι είναι το επάγγελμα του ηθοποιού: δουλεύεις τζάμπα και στο σκοτάδι» εξηγεί η βραβευμένη πρωταγωνίστρια του Εθνικού Θεάτρου η οποία έγινε γνωστή στο ευρύ κοινό και από τη συμμετοχή της σε πετυχημένες τηλεοπτικές σειρές, με πιο πρόσφατη το «Νησί».
Η Μαρία Πρωτόπαππα η οποία φέτος πρωταγωνιστεί το δράμα του Ευγένιου Ο'Νιλ «Το πένθος ταιριάζει στην Ηλέκτρα» στο Εθνικό, μίλησε και για την παιδική της ηλικία «Μεγάλωσα στον Κορυδαλλό. Οι γονείς μου είχαν μέχρι πρόσφατα εκεί ένα χαρτοπωλείο. Η κρίση τούς ανάγκασε να το κλείσουν. Ο Κορυδαλλός ήταν τη δεκαετία του '80 ό,τι η Ομόνοια σήμερα: το κέντρο εμπορίου των ναρκωτικών της πρωτεύουσας. Η πρέζα και η ηρωίνη ήταν το μόνιμο σκηνικό γύρω μου. Έφυγα, έζησα στο κέντρο και για ένα διάστημα στο χωριό μου, έξω από την Κόρινθο».
- See more at: http://www.agelioforos.gr/default.asp?pid=7&ct=19&artid=170001#sthash.7Z4LnUGi.dpuf

Δεν υπάρχουν σχόλια: