Cocktail blog

Ποιοί είναι οι γυμνοί που σουλατσάρουν στην Θεσσαλονίκη και γιατί δεν ρίχνουν κάτι πάνω τους

O John Mask και ο Μιχάλης Μ. είναι οι 2 τύποι που έχουν αναστατώσει την Θεσσαλονίκη αρκετές βραδιές…ενίοτε και μέρες.
Ο λόγος;
 Είναι ακτιβιστές του γυμνού και για αυτό κυκλοφορούν ολόγυμνοι στα πιο κεντρικά σημεία της πόλης.
Βέβαια, συμπεριφέρονται τόσο cool που έχουν καταφέρει να περάσουν και απαρατήρητοι.
Τις πιο πολλές φορές πάντως τα κεφάλια γυρίζουν…
Tα παιδιά μίλησαν αποκλειστικά στο  στο scouter.gr  και έχουν εξηγήσεις για αυτή τους την δραστηριότητα…
 Ξεκίνησε να μου αρέσει η αίσθηση του να μένω γυμνός ήδη από τα 9 – 10 χρόνια μου με το που έφευγαν οι δικοί μου από το σπίτι.  Σε παραλία γυμνός πρώτη φορά έκανα όταν ήμουν 14 ετών με φίλους στην Επανομή μεταξύ σοβαρού και αστείου σαν πρόκληση(με προκάλεσαν να βγάλω το μαγιώ).
Από τα 18 μου κάνω συστηματικά γυμνισμό.
H ιδέα του να βγω δημοσίως γυμνός ξεκίνησε να μου έρχεται από τα 16-17. Αλλά ήμουν μικρός για να το επιχειρήσω από τότε.. Η ιδέα ξεκίνησε να μου πρωτοδημιουργείται μέσω εικόνων τηλεόρασης ….Δηλαδή στιγμιότυπα που απεικόνιζαν γυμνά σώματα σε φάσεις που σύμφωνα με τις καθεστηκυίες αντιλήψεις θεωρείται μεμπτό. Παρόλο που τις περισσότερες φορές προβαλλόταν ως κάτι μη φυσιολογικό στη δική μου συνείδηση ήταν η φυσιολογική εμφάνιση του ανθρώπου.
Προς το παρόν είμαστε δύο άντρες. Εγώ και ο John Mask. Δυστυχώς δεν έχουμε βρει κάποια κοπέλα που θα ανταποκρινόταν…. Μόνο σε ένα βιντεάκι μου κατάφερα να πείσω μια κοπέλα να συμμετάσχει ντυμένη….
Ο Μιχάλης είναι 31 ετών, κατάγεται
 από την Θεσσαλονίκη και είναι λογιστής!
 Διάφορα περίεργα έχουν συμβεί…Καλύτερη αντιμετώπιση ήταν μια φορά που κάποιος φώναξε «γαμάτοι, απλά γαμάτοι» και μια άλλη κάποιες κοπέλες που φώναξαν «σωματάρες» παρόλο που πάλι έδωσαν έμφαση απλά στη εμφάνιση.Αν έβλεπαν κάποιο χοντρό ή κάτι άλλο δε θα έλεγαν το ίδιο.Και είμαι σίγουρος ότι η αντιμετώπιση θα ήταν πολύ καλύτερη αν ήμασταν δυο κοπέλες γυμνές στο δρόμο.
Πάντως ήταν και φορές που φώναζαν ουουουουου ή κάτι τέτοιο και μια άλλη φορά που κάποιος φώναξε «ου ρε ξεβράκωτε». Αν και τη χειρότερη αντιμετώπιση τη συναντά κανείς σε παραλίες που μέχρι πρότινος ήταν γυμνιστών και έχουν καταληφθεί πλέον από τη μέση συντηρητική ελληνική οικογένεια που σοκάρεται από έναν γυμνό λουόμενο αλλά ξημεροβραδιάζεται στο internet και στην TV για να βλέπει τσόντες.
Ο  John Mask – ο πιο  μυστηριώδης και
προκλητικός γυμνός βολταδόρος!

Ευτυχώς μέχρι στιγμής δεν έχουμε συναντήσει κάποιο περιπολικό ή κάποιον αστυνομικό οπότε διαφεύγουμε της σύλληψης. Όυτε νομικά μπλεξίματα είχαμε, με δεδομένο ότι στη χειρότερη περίπτωση μπορεί να θεωρηθεί αδίκημα πλημμεληματικού χαρακτήρα, θα πρέπει να υποβληθεί μήνυση και μάλλον δεν ασχολήθηκε κανείς.
Κουκούλα φοράει ο ένας εκ των δύο μόνο,ο John Mask. Εγώ έχει τύχει να περπατήσω και ολόγυμνος με ακάλυπτο πρόσωπο.
Αν με κατηγορήσουν για επίδειξη θα πω ότι επιδειξίας είναι συνήθως ο τύπος που προσπαθεί να σοκάρει τους άλλους και να προκαλέσει βίαια συναισθήματα. Εγώ θα ήμουν ευτυχής αν έφτανε η μέρα που θα μπορούσα να μαι γυμνός στο δρόμο και να μην το προσέχει κανείς… Να το θεωρούν φυσιολογικό και όχι σοκαριστικό.
Η Ελλάδα είναι με διαφορά η πιο πουριτανική χώρα της Ευρώπης. Σε αντίθεση με όλες τις μεσογειακές και βορειοευρωπαϊκές χώρες
Πάντως μιας και μιλάμε για επιδειξίες, επιδειξίας δεν είναι μόνο ο γυμνός αλλά και κάποιος ο οποίος μιλάει στο κινητό μεγαλόφωνα για να τον δουν οι γύρω του και ενοχλεί (ασχέτως αν δε διώκεται ποινικά) ή κάποιος ο οποίος καπνίζει πανάκριβο πούρο στα μούτρα των γύρω του χωρίς να τον εμποδίζει κανείς, ή ακόμη και κάποιος που προκειμένου να δείξει το ακριβό του αυτοκίνητο βάζει τέρμα τη μουσική του και turbo μηχανές κλπ κλπ. Αυτού του είδους τον επιδειξία το θεωρώ πολύ χειρότερο από έναν γυμνό στο δρόμο
Δεν θέλουμε να δώσουμε κάποια άλλη διάσταση στις εμφανίσεις μας. Ούτε είναι μια μορφή διαμαρτυρίας με πολιτικές η σεξουαλικές προεκτάσεις.
Προς το παρόν μας αρκεί που μπορούμε μέσω τέτοιων κινήσεων να δούμε ποιες ακριβώς είναι οι αντιδράσεις του κόσμου και σε ποιο σημείο βρισκόμαστε…. Θα δούμε πως θα κινηθούμε στο μέλλον.
Εγώ ως Μιχάλης έχω μόνο βιντεάκια που είτε περπατάω είτε κάνω απλές δραστηριότητες γυμνός…πχ μπάνιο   Δε μ αρέσει η σεξουαλική διάσταση του θέματος. Η Ελλάδα είναι με διαφορά η πιο πουριτανική χώρα της Ευρώπης. Σε αντίθεση με όλες τις μεσογειακές και βορειοευρωπαϊκές χώρες.Πρώτη επαφή με τον γυμνισμό είχα στο πρώτο έτος, αλλά δεν είναι ότι από την αρχή βγαίνεις τελείως γυμνός έξω.

Εγώ χρειάστηκε να επεξεργαστώ την ιδέα και να δω τα όρια μου, και πως αυτό βέβαια δικαιολογείται.
Έτυχε να γνωρίσω το Μιχάλη που είμαστε μαζί στο βίντεο  και αποφασίσαμε να κάνουμε από κοινού βόλτες.

Νομικά μπλεξίματα ακόμα δεν έχουμε  και ελπίζουμε να μην έχουμε. Συνήθως η αντιμετώπιση είναι ούτε θετική ούτε αρνητική. Πολλές αμήχανες εκφράσεις!

Δεν κάνω  εγώ προσωπικά, διαμαρτυρία για τα δικαιώματα των γυμνιστών ούτε θέλω να κάνω αναφορές στην οικονομική κρίση. Το να κυκλοφορείς γυμνός σε ένα δημόσιο χώρο που επικρατεί η σύμβαση του ντυμένου σώματος, έχει σκοπό την αποσταθεροποίηση του δίπολου δημόσιο-ιδιωτικό.

Αυτό έχει πολλές προεκτάσεις από τελείως προσωπικές μέχρι και πολιτικές.
Οι ερμηνείες διαφέρουν και πρέπει να διαφέρουν.
Η μετάφραση της αναπαράστασης  ενός σώματος, εκτός από κοινωνικούς προσδιορισμούς έχει και υποκειμενικά κριτήρια. Στην ουσία αυτό είναι το να περπατάς γυμνός σε δημόσιο μέρος.
Επιλεγείς αντί για μια θεατρική σύμβαση, την σύμβαση του δημόσιου ως πλαίσιο αναφοράς, και πάνω σε αυτό παρουσιάζεις κάτι.

Κάποιος το σεξουαλικοποιεί άλλος όχι, σε αυτό εγώ δεν μπορώ να επέμβω  και δεν θα έπρεπε. Τώρα αν κάποιος συμφωνεί με την δική μου οπτική της πράξης, αυτό είναι άλλο ζήτημα.
Η πράξη μας είναι οριακή, και αυτό είναι το ζητούμενο  να δεις κάτι διαφορετικό. Δεν ζητάω να βγαίνουν στον δρόμο γυμνοί κλπ αλλά να δουν το δημόσιο χώρο και το σώμα σε αυτόν  λίγο διαφορετικά.
Τώρα το πόσο γυμνός και το τι πράξη θα κανείς σε δημόσιο χώρο είναι προσωπική επιλογή.

Η δομή της οικογενείας, η οικονομική και κοινωνική κρίση - κοινωνική  έχουν σαφώς αλλάξει τις ιδέες περί γυμνισμού.

Πόλεις όπως η Βαρκελώνη και το Σαν Φρανσίσκο είναι πιο απελευθερωμένες αλλά το πρόβλημα και το ταμπου του γυμνού δεν είναι τοπικό αλλά πρόβλημα του δυτικού πολιτισμού
Στην Ελλάδα απλά είναι πιο έντονο.
Τα παιδιά σε δράση… από το dailymotion!
και εδώ η πρώτη φορά που τους μυριστήκαμε
   Kαλές βόλτες…scouter.gr

Γυμνός με έναν φίλο μου στο κέντρο της... από f100005065688619

Δεν υπάρχουν σχόλια: