Cocktail blog

Ο Γιώργος Κατίδης λέει για το Χιτλερικό χαιρετισμό;Αν ήξερα, δεν θα το έκανα


Ο Γιώργος Κατίδης απολογήθηκε ενώπιον της πειθαρχικής επιτροπής της ΕΠΟ για τον ναζιστικό χαιρετισμό του στο ματς της ΑΕΚ με τη Βέροια στο ΟΑΚΑ και περιμένει να ακούσει την απόφαση.
Ο διεθνής μέσος υποστήριξε όσα είχε επισημάνει στην απολογητική ανακοίνωση που είχε εκδώσει. Ενδιαφέρον έχει ο διάλογος με τον πρόεδρο της επιτροπής κ. Μαυρογένη:
- «Δεν είμαι ούτε ναζιστής, ούτε φασίστας»
- «Δεν ξέρεις ότι υπήρχε μια μαύρη περίοδος στο παρελθόν;»

- «Όχι δεν έχω ακούσει τίποτα, μόνο για τον Χίτλερ ήξερα και κάποια πράγματα που είχα δει στην τηλεόραση. Στα προηγούμενα ματς υπήρχε ιδιαίτερη κριτική στο πρόσωπό μου. Νόμιζα ότι αυτός ο χαιρετισμός υποδηλώνει σεβασμό. Ήταν της στιγμής, δεν το είχα προσχεδιάσει. Νόμιζα ότι σήμαινε σεβασμό στο πρόσωπό μου. Ποιος 20χρονος θέλει να τερματίσει την καριέρα του; Προσέβαλα την ομάδα και τον κόσμο της. Γι αυτό κι έθεσα τον εαυτό μου εκτός ομάδας ως το τέλος της σεζόν. Αν ήξερα, δεν θα το έκανα».
Ο ποδοσφαιριστής είχε στο πλευρό του τον ατζέντη του Θεόφιλο Καρασαββίδη και τον δικηγόρο της ΑΕΚ Χάρη Γρηγορίου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: