να λειτουργήσουν σαν φώτα ημέρας, φώτα πορείας, ή προβολείς, ή ακόμη και να σχηματίσουν χιουμοριστικές/ διακοσμητικές απεικονίσεις. Το 3θυρο hatchback έχει σχετικά κόμπακτ διαστάσεις: 3,88 x 1,77x 1,35 m, ενώ πατάει σε τεράστιους τροχούς 19 ιντσών με ελαστικά 255/40.
Υβριδική τεχνολογία
Όπως επιβεβαιώνει και η Kia, το Provo δεν είναι απλώς μία σχεδιαστική μελέτη. Κάτω από το εντυπωσιακό περιτύλιγμα κρύβεται ένα υβριδικό σύστημα τετρακίνησης. Ο τετρακύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας 1,6 λίτρων άμεσου ψεκασμού αποδίδει 204 ίππους, υποσχόμενος εκρηκτικές επιδόσεις. Παράλληλα, το έργο του βενζινοκινητήρα υποβοηθά ένας ηλεκτροκινητήρας, ο οποίος κινεί αυτόματα τους πίσω τροχούς όταν αυτό είναι απαραίτητο, στις στροφές ή στις έντονες επιταχύνσεις. Η δύναμή του φτάνει τους 45 ίππους και μπορεί επίσης να κινήσει μόνος του το Provo με χαμηλές ταχύτητες, κατ’ επιλογή του οδηγού, μειώνοντας σημαντικά τις εκπομπές ρύπων, π.χ. μέσα στο μποτιλιάρισμα των πόλεων ή όπου αλλού κριθεί απαραίτητο. Ο ηλεκτροκινητήρας ανακτά την ενέργειά κατά την διαδικασία της επιβράδυνσης. Το 7-τάχυτο DCTκιβώτιο διπλού συμπλέκτη (που η Kia παρουσιάζει για πρώτη φορά) συμπληρώνει το εντυπωσιακό μηχανολογικό σύνολο του Provo.
Σπορ & πρακτικό εσωτερικό
Ανοίγοντας τις δύο πλευρικές πόρτες μέσω των ηλεκτρονικά πτυσσόμενων χειρολαβών, αποκαλύπτονται τα γυαλιστερά πάνελ αλουμίνιου του high-tech 2+2 εσωτερικού. Το ταμπλό αποτελεί ενιαίο τμήμα, είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα και σκόπιμα δεν επεκτείνεται έως το δάπεδο έτσι ώστε να αφήνει ελεύθερο το χώρο για τα πόδια. Στον πίνακα οργάνων υπάρχουν δύο αναλογικά όργανα που απεικονίζονται ψηφιακά, ενώ η κεντρική κονσόλα περιλαμβάνει μικρότερα όργανα που επίσης απεικονίζονται ψηφιακά. Βέβαια, καθώς οι απεικονίσεις είναι ψηφιακές μπορούν να προγραμματιστούν να έχουν διάφορες λειτουργίες.
Στο κεντρικό τούνελ του δαπέδου υπάρχουν δύο πάνελ διακοπτών, ο ένας με το πλήκτρο εκκίνησης / απενεργοποίησης του κινητήρα και τις επιλογές του επτατάχυτου DCT αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων και το άλλο με χειριστήρια του συστήματος multimedia. Το συγκεκριμένο χειριστήριο επιτρέπει στον οδηγό να επιλέξει από μια ποικιλία απεικονίσεων και λειτουργίες ενδείξεων:
- Στη λειτουργία “normal” ο οδηγός βλέπει στον πίνακα οργάνων το ταχύμετρο, το στροφόμετρο και πληροφορίες κατεύθυνσης από το σύστημα πλοήγησης,
- στην “cruise”, στον κεντρικό πίνακα οργάνων προβάλλεται χάρτης και πληροφορίες για τον δρόμο καθώς και το ταχύμετρο,
- στη λειτουργία “race” προβάλλεται το στροφόμετρο, ο χάρτης της πίστας και το χρονόμετρο και
- στη λειτουργία “entertainment” προβάλλονται αναπαραστάσεις ανάλογα με την μουσική, ραδιόφωνο και άλλες πληροφορίες.
Την αίσθηση του κόκπιτ συμπληρώνουν μικροσκοπικά κόκκινα LED στις πόρτες, τους αεραγωγούς και την οροφή, προσφέροντας διακριτικό ατμοσφαιρικό φωτισμό.
Αν και δεν υπάρχει συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα για την παραγωγή του Provo, το πιο πιθανό είναι να το δούμε στους δρόμους περί το 2014 ως μια “καυτή” έκδοση του Rio.gocar.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου