13 αυτοκίνητα από τις πιο δημοφιλείς κατηγορίες
Τα μοντέλα που επιλέξαμε για να πραγματοποιήσουμε το δύσκολο εγχείρημά μας, προήλθαν από τις δύο πιο δημοφιλείς κατηγορίες της χώρας μας: Τα μικρά και μικρομεσαία αυτοκίνητα. Τα πρώτα εκπροσωπήθηκαν από τα Renault Clio 1,5 dCi, Toyota Yaris 1,4 D-4D, Opel Corsa 1,3 DTE, Citroen C3 1,4 HDI και VW Polo 1,2 TDI. Τα δεύτερα, από τα Audi A3 1,6 TDI, BMW 116d, Honda Civic 1,6 i-DTEC, Kia CeeΆd 1,6 diesel, Renault Megane 1,5 dCi, Toyota Auris 1,4 D-4D και VW Golf 1,6 TDI. Όλα τα παραπάνω ήταν μοντέλα με diesel κινητήρες, με το Corsa, το C3, το Polo και τη BMW, να είναι ιδιωτικά αυτοκίνητα με αναγνώστες μας στο τιμόνι, οι οποίοι πήραν μέρος και κέρδισαν στο διαγωνισμό που «έτρεξε» το www.autotriti.gr. Υπήρξε όμως και ένα ακόμη αυτοκίνητο που δεν ήταν diesel. Ο λόγος για το Ford Focus με το 1.000άρη EcoBoost βενζινοκινητήρα των 125 ίππων και για το οποίο, η ίδια η αντιπροσωπεία ισχυρίζεται ότι μπορεί να κινηθεί με τους ίδιους οικονομικούς ρυθμούς ενός diesel αυτοκινήτου.
Κάναμε τη διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Γιάννενα-Πάτρα-Αθήνα με 1 ρεζερβουάρ |
Αθήνα, Γιάννενα και πάλι Αθήνα…
Η διαδρομή που επιλέξαμε για να πραγματοποιήσουμε τη μεγάλη δοκιμή κατανάλωσης και αυτονομίας, ξεκινούσε από τα γραφεία του περιοδικού στο Κρυονέρι και ύστερα από 660 χιλιόμετρα, κατέληγε μέσω Ε.Ο. Αθηνών-Θεσσαλονίκης και Εγνατία Οδό, στα Γιάννινα. Τη δεύτερη μέρα, από τα Γιάννενα η διαδρομή ακολουθούσε την Ιονία οδό (ή μάλλον, τα λίγα κομμάτια της που έχουν δοθεί στην κυκλοφορία...), ώστε μετά από 200 χιλιόμετρα να καταλήξουμε στο Ρίο της Πάτρας. Από εκεί, το κομβόι των αυτοκινήτων συνέχισε έως την Αθήνα χωρίς να χρειαστεί ανεφοδιασμός. autotriti.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου