Παρκάρισμα με το χέρι στην τσέπη από το επόμενο έτος ,κάτοικοι και επισκέπτες του δήμου Θεσσαλονίκης


Σε... σαφάρι για μια θέση στάθμευσης χωρίς πληρωμή θα επιδίδονται από το επόμενο έτος κάτοικοι και επισκέπτες του δήμου Θεσσαλονίκης. Με το νέο σύστημα ελεγχόμενης στάθμευσης που ο δήμος σκοπεύει να θέσει σε εφαρμογή, αφού τεθεί σε διαβούλευση, οι ελεύθερες θέσεις πάρκινγκ περιορίζονται σημαντικά, κυρίως στις κεντρικές οδούς.
Για παράδειγμα, οι κάτοικοι των περιοχών γύρω από τη Μαρτίου, την Μπότσαρη, την Αγίου Δημητρίου, την Κασσάνδρου, τη Λαμπράκη κ.ά. θα πρέπει να περιορίσουν στα γύρω στενά την αναζήτηση μιας θέσης πάρκινγκ, αφού οι πιο πάνω οδοί προορίζονται μόνο για βραχυχρόνια στάθμευση.


Με κωδικό
Το νέο σύστημα ελεγχόμενης στάθμευσης θα λειτουργεί μέσω κινητού τηλεφώνου ή Ιντερνετ. Ο κάθε δημότης θα εγγράφεται στην εταιρία που θα αναλάβει να οργανώσει το σύστημα, λαμβάνοντας έναν προσωπικό κωδικό. Οταν θα παρκάρει σε θέση ελεγχόμενης στάθμευσης, θα πληκτρολογεί τον κωδικό του και θα πληρώνει το κόστος είτε ηλεκτρονικά είτε μέσω προπληρωμένης κάρτας. Οσοι δεν έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο θα μπορούν να αγοράζουν κάρτα από το περίπτερο.
Η χρέωση θα γίνεται ανά λεπτό και ο οδηγός θα πληρώνει μόνο για όσα λεπτά σταθμεύσει στη συγκεκριμένη θέση. Το κόστος στάθμευσης ανά ώρα θα κυμαίνεται από 1,7 έως 2 ευρώ, ενώ η στάθμευση για τους μόνιμους κατοίκους θα παραμείνει δωρεάν.
Το σύστημα θα ελέγχεται από κεντρική κονσόλα, η οποία θα παρακολουθεί ηλεκτρονικά όλους τους χώρους, ενώ ειδικό Σώμα Ελεγκτών, στελεχωμένο από εργαζόμενους του δήμου, θα πραγματοποιεί συνεχείς ελέγχους.

Οι δρόμοι
Στην περιοχή του κέντρου της πόλης ουσιαστικά το σύνολο των θέσεων όπου σήμερα εφαρμόζεται το μέτρο της βραχυχρόνιας στάθμευσης θα προορίζεται πλέον αποκλειστικά για τους επισκέπτες του κέντρου, ενώ οι θέσεις όπου εφαρμόζεται η μακροχρόνια στάθμευση θα χρησιμοποιούνται αποκλειστικά από τους μόνιμους κατοίκους. Ετσι, οι μόνιμοι κάτοικοι εξορίζονται από την Αγίας Σοφίας (από Φιλίππου μέχρι Εγνατία και από Τσιμισκή μέχρι λεωφόρο Νίκης), την Π.Π. Γερμανού (από Τσιμισκή μέχρι Εγνατία), την Εθνικής Αμύνης (Εγνατία - λ. Νίκης), τις Μητροπολίτου Γενναδίου, Χαλκέων, Ιασωνίδου, Δραγούμη (Εγνατία - Ολύμπου), Φιλίππου (Δραγούμη - Βενιζέλου), Αγίου Δημητρίου (Παπαζώλη - Εθν. Αμύνης), Αγγελάκη, Β. Ηρακλείου, Βενιζέλου, Π. Μελά, Καρ. Ντηλ, Μητροπόλεως.
Στην Αγίων Πάντων εφαρμόζεται καθεστώς ελεύθερης στάθμευσης για κατοίκους και επισκέπτες. Οι τελευταίοι μπορούν να παρκάρουν σε 25 θέσεις στην Αναγεννήσεως, 129 στη Γιαννιτσών και 148 στη Λαγκαδά (στις δύο τελευταίες διατηρούνται αντίστοιχα 267 και 79 θέσεις ελεύθερης στάθμευσης για τους μόνιμους κατοίκους).
Στο τμήμα της Αγίου Δημητρίου από την Παπαζώλη μέχρι και την Ολυμπιάδος θα παρκάρουν μόνο επισκέπτες, ενώ η οδός Κασσάνδρου διαιρείται: το νότιο τμήμα της είναι για επισκέπτες, το βόρειο για κατοίκους.
Σε θέσεις βραχυχρόνιας στάθμευσης μετατρέπονται επίσης οι θέσεις πάρκινγκ που υπάρχουν σήμερα στις οδούς Γρηγορίου Λαμπράκη, Κλεάνθους, Μπότσαρη, Διογένους, Αρτάκης και Απόλλωνος, Μαρτίου, Κ. Καραμανλή.

Εσοδα
Οπως ανέφερε ο αντιδήμαρχος Επιχειρηματικότητας και Απασχόλησης, Χασδάι Καπόν, σύμφωνα με εκτιμήσεις του Ινστιτούτου Μεταφορών, που εκπόνησε τη σχετική μελέτη, με την υλοποίηση του διαγωνισμού που θα ακολουθήσει και θα είναι διεθνής προβλέπεται να δοθεί μια ανακούφιση τουλάχιστον κατά 20% στο κυκλοφοριακό πρόβλημα της Θεσσαλονίκης. Ακόμη σημείωσε ότι τα έσοδα του δήμου Θεσσαλονίκης αναμένεται να αυξηθούν κατά 300% σε σχέση με τα υφιστάμενα έσοδα και θα διατίθενται –ανά δημοτική κοινότητα- για την αντιμετώπιση και ανακούφιση του κυκλοφοριακού προβλήματος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

¸,ø¤º°`°º¤ø,¸☛❤ Thanks for Comments ❤☚¸,ø¤º°`°º¤ø,¸