Πιο συγκεκριμένα, πρόσθεσαν έναν ακόμα άξονα στο πίσω μέρος, σαν τα φορτηγά, για να έχει 6 τροχούς. Το έβαψαν μαύρο ματ για την αποφυγή αντανακλάσεων και εντοπισμού του, έβγαλαν την οροφή στο πίσω μέρος και τα πίσω καθίσματα. Επιπλέον στο ανοιχτό μέρος, έστρωσαν αντιολισθητικό δάπεδο κι εγκατέστησαν μία κάμερα πάνω σε τρίποδα. Παράλληλα πρόσθεσαν πολλούς αποθηκευτικούς χώρους για τα εργαλεία των φωτογράφων και θέσεις για επιπλέον κάμερες σε διάφορα σημεία. Σημειωτέον, ότι το όχημα αυτό διαθέτει κι ένα απαραίτητο κρεβάτι ανάπαυσης, καθώς οι αποστολές θα είναι πολύωρες ή και πολυήμερες.
Από την άλλη, στο μπροστινό μέρος της καμπίνας υπάρχουν στα καθίσματα αγωνιστικά προσκέφαλα και ενσωματωμένες σε αυτά δύο οθόνες επτά ιντσών, οι οποίες είναι σε θέση να αναμεταδίδουν ζωντανά, ό,τι κινηματογραφεί η κάμερα. Με αυτό τον τρόπο, στην ουσία, δημιουργήθηκε ένα αυτοκινούμενο πλήρες, σε κινηματογραφικό εξοπλισμό, στούντιο παραγωγής ταινιών.
Εν τέλει, το αποτέλεσμα είναι ένα εξαιρετικά χρήσιμο αυτοκίνητο- κάμερα, για εντός- εκτός δρόμου διαδρομές. Το μόνο, ίσως, μειονέκτημα του είναι το μεγαλύτερο μήκος του, γεγονός, που θα δυσκολεύει στις επιτόπιες αναστροφές κι εν γένει στην ευελιξία του αυτοκινήτου. Κατά τα άλλα φαίνεται, ότι η Volvo έχει σκεφτεί τα πάντα, για τη συγκεκριμένη ειδική έκδοση.autotriti.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου