ηλιοροφής (και δεν είναι αρκετά μεγάλες), τότε μπορούμε με τη χρήση σιλικόνης να τις επιδιορθώσουμε.
Ελέγχουμε το λάστιχο που βρίσκεται περιφερειακά της ηλιοροφής.
2. Για να μπορούν να βρίσκουν δίοδο διαφυγής τα νερά που εισέρχονται από την ηλιοροφή, θα πρέπει τα σωληνάκια που λειτουργούν ως υδρορροή να μην είναι βουλωμένα. Συνήθως τα φύλλα από δέντρα (πιθανόν πευκοβελόνες) φράσσουν τα σωληνάκια. Πρέπει να καθαρίζουμε σε τακτά χρονικά διαστήματα την περιοχή αυτή και μετά, με τη βοήθεια πιεστικού μηχανήματος αέρα, να φυσάμε τα σωληνάκια, προκειμένου να βεβαιωθούμε ότι δεν είναι βουλωμένα.
3. Η κίνηση της ηλιοροφής γίνεται πάνω σε οδηγούς-ράγες. Η συχνή χρήση και η πολυκαιρία απαιτούν να "περνάμε" τους οδηγούς αυτούς με γράσο, ώστε να μειώνουμε στο ελάχιστο τις τριβές μεταξύ των μετάλλων. Έτσι, ο μηχανισμός ανοίγματος και κλεισίματος της οροφής δε "δυσκολεύεται" από υψηλές τριβές και εξασφαλίζουμε τη μακροζωία του.autotriti.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου