ιντσών κι έρχεται με μια σειρά από τροποποιήσεις, όπως σκληρότερες αναρτήσεις, φαρδύτερα μετατρόχια, μεγάλα φτερά, πιο «μυώδεις» θόλους των τροχών, πίσω διαχύτη και ρυθμιζόμενη αεροτομή οροφής για καλύτερη αεροδυναμική.
Όσον αφορά το μηχανικό σύνολο, κάτω από το καπό βρίσκεται ένας 4κύλινδρος, 2λιτρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας, ισχύος 330 ίππων και 350 Nm ροπής. Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς μέσω ενός 6τάχυτου κιβωτίου DSG κι ενός ηλεκτρονικά ελεγχόμενου μπλοκέ διαφορικού. Το Leon Cup Racer προσφέρεται εναλλακτικά και με σειριακό κιβώτιο με το μοχλό αλλαγής ταχυτήτων τοποθετημένο στο κέντρο της κονσόλας, το οποίο συνδυάζεται με ένα μηχανικό (αντί ηλεκτρονικού) μπλοκέ διαφορικό.
Από την άλλη πλευρά, στο εσωτερικό επικρατεί μια μινιμαλιστική και αγωνιστική διάθεση προκειμένου να μειωθεί το περιττό βάρος όσο το δυνατόν περισσότερο. Το μοντέλο εξοπλίζεται με bucket καθίσματα και μια TFT οθόνη στην κεντρική κονσόλα, καθώς κι τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών.
Πιο συγκεκριμένα, ο Jaime Puig, επικεφαλής της Seat Sport και υπεύθυνος για τις αγωνιστικές δραστηριότητες της εταιρείας, δήλωσε πως αναμένεται να προσφερθεί το Leon Cup Racer σε special πελάτες το 2014, καθώς, όπως ανακοίνωσαν, οι τιμές διάθεσης στην Ευρώπη θα ξεκινούν από τα 85.000 ευρώ.
Πρόσθεσε τέλος, ότι στα πλάνα της εταιρείας είναι να αναπτυχθεί περαιτέρω το project του Racer Cup, ώστε να δημιουργηθεί και μία πιο «συμπιεσμένη» και οικονομική έκδοση WTCC 1.6λτ.autotriti.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου