Αισθητικά, όλος ο όγκος της μοτοσικλέτας έχει μεταφερθεί στο μπροστινό μέρος. Ο μπροστινός προβολέας (τεχνολογίας LED, όπως και τα υπόλοιπα
φωτιστικά σώματα του concept) πλαισιώνεται από carbon, ενώ συνοδεύεται κι από δύο εισαγωγές αέρα. Εξίσου εντυπωσιακά είναι και τα πλαϊνά μέρη της μάσκας, τα οποίαξεκινούν από το πιρούνι και καταλήγουν να αγκαλιάζουν το ρεζερβουάρ της μοτοσικλέτας.Το πλαίσιο και ο κινητήρας των 1.290 κ.εκ. ανήκουν στην ΚΤΜ, ενώ η εξάτμιση καταλήγει κάτω από τη σέλα της μοτοσικλέτας, ενσωματωμένη χαμηλά στο κοστούμι, ώστε να μην επηρεάζει αρνητικά το ζύγισμα. Ο Ιταλός σχεδιαστής μετέφερε και το πίσω αμορτισέρ τόσο χαμηλά που βρίσκεται στο ύψος των μαρσπιέ του αναβάτη και συνδέεται με το μονόμπρατσο αλουμινένιο πιρούνι μέσω μοχλικού συστήματος. Τα φρένα του συγκεκριμένου concept, τέλος, διαθέτουν ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες της Brembo.
Μπορεί, λοιπόν, η ΚΤΜ να μας άφησε με ανοιχτά τα στόματα, όταν παρουσίασε πριν μερικούς μήνες το Super Duke 1290R Concept της, αλλά ο Sapio απέδειξε ότι η βελτίωση είναι ευπρόσδεκτη παντού, ακόμη και σε ένα τόσο εντυπωσιακό και επιβλητικό μοντέλο.mototriti.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου