Το τρέιλερ είναι περίπου 200 κιλά και εσωκλείει μια γεννήτρια 600 κ.εκ., η οποία βρίσκεται σε αδράνεια, έως ότου λάβει σήμα χαμηλής στάθμης της μπαταρίας από το όχημα. Κατά τη διάρκεια λοιπόν της κίνησης του ηλεκτρικού οχήματος, το συνδεδεμένο τρέιλερ ενεργοποιεί τη γεννήτρια και φορτίζει τις μπαταρίες. Η κεντρική ιδέα του συστήματος είναι να αποφύγει ο χρήστης να σταματήσει για να ξαναφορτίσει την μπαταρία του οχήματος.
Η ανάπτυξη του συστήματος πραγματοποιείται στη Γαλλία και η γεννήτρια προσφέρει 22 kW ισχύ, ενώ στα σχέδια υπάρχει και μια ακόμα μεγαλύτερη γεννήτρια, προφανώς για μεγαλύτερα ηλεκτρικά οχήματα, με 35 kW και κινητήρα 900 κ.εκ. Τέλος, το σύστημα EP Tender βρίσκεται ακόμα σε δοκιμαστικά επίπεδα, το οποίο τοποθετείται προς το παρόν σε ηλεκτροκίνητες μοτοσικλέτες και υβριδικά μοντέλα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου