Cocktail blog

Οι πρώτες επίσημες φωτογραφίες του βασιλικού βρέφους

Το νεογέννητο υιό του πρίγκιπα William και της Kate Middleton τον είδαμε κατά την έξοδό του από το μαιευτήριο, λίγες ώρες μετά τη γέννησή του. Οι πρώτες επίσημες φωτογραφίες του, ωστόσο, κυκλοφόρησαν μόλις χθες και απεικονίζουν το μικρό πρίγκιπα George Alexander Louis στις αγκαλιές των γονιών του.
Οι φωτογραφίες τραβήχτηκαν από τον πατέρα της Δούκισσας του Cambridge, Michael Middleton, στον κήπο του πατρικού της σπιτιού στο Bucklebury.

Η χαλαρή διάθεση του ζευγαριού το οποίο φωτογραφήθηκε με τον πρίγκιπα της Βρετανίας αλλά και με το σκύλο του Lupo είναι εμφανής στις φωτογραφίες οι οποίες δεν έχουν καμία σχέση με τις αντίστοιχες επίσημες λήψεις παλαιότερων εποχών.
Μάλιστα, ο πρίγκιπας William μίλησε σε συνέντευξή του στο CNN για τις πρώτες εβδομάδες με το γιο του λέγοντας χαρακτηριστικά «Μου θυμίζει τον εαυτό μου ή τον αδελφό μου όταν ήμασταν μικροί, δεν είμαι απολύτως σίγουρος ποιον από τους δύο. Όμως τα πάει πολύ καλά μέχρι στιγμής», ενώ πρόσθεσε ότι ο μικρός δεν κοιμάται εύκολα κάτι το οποίο «είναι ένα μικρό πρόβλημα». Ο νέος μπαμπάς αποκάλυψε ακόμη την πρώτη «τρυφερή» στιγμή που μοιράστηκε με το γιο του «Άλλαξα την πρώτη πάνα, αυτό είναι ένα είδος παράσημου. Όλες οι μαίες ήταν από πάνω μου και έλεγαν: καν' το, καν' το».

Δεν υπάρχουν σχόλια: