περισσότερα Like στο Facebook, λέει η Nikon κατά την παρουσίαση της Nikon Coolpix S800c, της πρώτης φωτογραφικής μηχανής της Nikon με Android.
Η Nikon COOLPIX σε συνεργασία με ερευνητές από το Πανεπιστήμιο Berkeley της California αποκάλυψαν τον επιστημονικό τύπο για τις ιδανικές φωτογραφίες στο Facebook:
Τ + Ζ + (Ε + Α + Χ)
ΣΕ (σωστή έκθεση) – Θ (θάμπωμα)
ΣΕ (σωστή έκθεση) – Θ (θάμπωμα)
Εάν θέλετε να ανεβάσετε φωτογραφίες που θα «αρέσουν» πιο πολύ στο Facebook, θα πρέπει να τραβήξετε και να ανεβάσετε σκηνές τοπίων παρά πορτρέτα. Στο συμπέρασμα αυτό καταλήγει μελέτη της Nikon COOLPIX που έγινε σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Berkeley στην Καλιφόρνια.
- Οι φωτογραφίες που συγκεντρώνουν τα περισσότερα «Μου αρέσει» – τη σημερινή ηλεκτρονική ένδειξη αποδοχής από το κοινό – είναι αυτές που απεικονίζουν γραφικά τοπία, χαριτωμένα ζωάκια ή φωτογραφίες τροφίμων.
Χρησιμοποιώντας τα αποτελέσματά τους, οι ερευνητές ανέπτυξαν έναν τύπο τον οποίο μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ως οδηγό για τις φωτογραφίες που θα τραβήξουν και θα δημοσιεύσουν, αν επιδιώκουν τις καλύτερες δυνατές αντιδράσεις από τους φίλους τους.
Οι φωτογράφοι του Facebook θα πρέπει ίσως να συμπεριλάβουν ένα τοπίο (Τ) ή ένα ζώο (Ζ) στη φωτογραφία τους και, επίσης, να εστιάσουν στην προβολή ενός στοιχείου που εμπνέει (Ε) – για παράδειγμα, ενός ηλιοβασιλέματος – ή ενός αστείου (Α) ή χαριτωμένου (Χ) στοιχείου στη σύνθεσή τους. Ταυτόχρονα, η λήψη του φωτός στην πιο φυσική μορφή του (με άλλα λόγια, η επίτευξη της σωστής έκθεσης (ΣΕ) και η ελαχιστοποίηση του θαμπώματος (Θ)) παίζουν επίσης πολύ σημαντικό ρόλο.
Σημαντικά είναι και τα τεχνικά χαρακτηριστικά, καθώς τα αποτελέσματα δείχνουν ότι οι φωτογραφίες με χαμηλή ανάλυση ή οι θαμπές φωτογραφίες έχουν λιγότερες πιθανότητες να τραβήξουν τα βλέμματα, ενώ μια φωτογραφία με σωστό φωτισμό γίνεται πάντα καλύτερα αποδεκτή σε σχέση με μια φωτογραφία με αμυδρό φωτισμό ή υπερέκθεση στο φως.
- Αξίζει να σημειωθεί επίσης ότι παρά τη δημοτικότητα των καλλιτεχνικών φίλτρων που αλλάζουν τα χρώματα και την υφή, το πείραμα έδειξε πως αυτά τα εφέ έχουν ελάχιστη έως καμία επίδρασηστο ποσοστό των «Μου αρέσει» που αποσπά μια φωτογραφία. Έτσι, από την μελέτη της Nikon δεν τεκμηριώνεται καμία προστιθέμενη αξία σε υπηρεσίες τύπου Instagram, συμπεραίνουμε εμείς.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου