στον κεντρικό σταθμό λεωφορείων, τα οποία προσφέρουν αρκετή ενέργεια ώστε να διεκπεραιωθεί το δρομολόγιο από το κέντρο της πόλης ως τη Βόρεια Αδελαϊδα, προσφέροντας ταυτόχρονα στους 40 επιβάτες του κλιματισμό και WiFi.
Το Δημοτικό Συμβούλιο ανέθεσε τη κατασκευή αυτού του λεωφορείου σε μια εταιρεία από τη Νέα Ζηλανδία, την Designline International, στα πλαίσια μιας ευρύτερης πράσινης πρωτοβουλίας. Οι κάτοικοι της Αδελαϊδας έδειξαν έντονο ενδιαφέρον για τη μείωση ρυπογόνων εκπομπών, με πολλούς να αναζητούν υβριδικά αυτοκίνητα ή να επιλέγουν τα ηλεκτρικά, ενώ πολλοί από αυτούς διαλέγουν ήδη τον συνεπιβατισμό (carpooling) ή το ποδήλατο για τη μετακίνησή τους. Στο Στρατηγικό Σχέδιο 2012 – 2016 του Δημοτικού Συμβουλίου, ο στόχος είναι η βιωσιμότητα των δρόμων, που περιλαμβάνει ένα ολοκληρωμένο δίκτυο μονοπατιών για πεζούς και ποδήλατα, ώστε να επιτρέψει στους πολίτες να μετακινηθούν χωρίς αυτοκίνητα.
Το Tindo δεν έχει κινητήρα εσωτερικής καύσης, το οποίο το καθιστά ένα όχημα μηδενικών εκπομπών. Το σύστημα πέδησης με ανάκτηση, εξοικονομεί ένα επιπλέον 30% στην κατανάλωση ενέργειας. Κατά το πρώτο έτος μόνο, υπολογίζεται ότι το ηλιακό λεωφορείο εξοικονόμησε πάνω από 70.000 κιλά εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα και 14.000 λίτρα ντίζελ.
Λόγω των μοναδικών ηλιακών φωτοβολταϊκών που φορτίζουν το όχημα και τη δυνατότητα να ταξιδέψει πάνω από 200 χιλιόμετρα μεταξύ επαναφορτίσεων, το Tindoέχει λάβει μεγάλη προσοχή από την ευρύτερη πράσινη κοινότητα. Έχει προβληθεί στοSolar City Convention Spirit Festival, στο Global Green Challenge, και στο Heritage Tour Bus. Αν και ηλιακά λεωφορεία μπορούν να βρεθούν στην Αυστρία, την Κίνα, την Ουαλία και την Ινδία, δεν έχουν ακόμα γίνει μια ευρεία δημόσια λύση μεταφοράς. Από αυτά τα διάφορα ηλιακά λεωφορεία, το Tindo εξακολουθεί να είναι το μόνο που τροφοδοτείται αποκλειστικά από τον ήλιο.4green.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου