Πιο συγκεκριμένα, το βενζινοκίνητο μοτέρ μεταφέρει την κίνηση στον μπροστινό άξονα, ενώ οι δύο ηλεκτροκινητήρες δίνουν ώθηση στους πίσω τροχούς, αποδίδοντας τη συνολική ισχύ των 420 ίππων.
Επίσης διαθέτει δύο προγράμματα χαρτογράφησης, ανάλογα αν κινείται σε δρόμο ή πίστα, όπου στη λειτουργία «road» οι ηλεκτροκινητήρες αποδίδουν 40 ίππους με την ανώτατη απόδοση να προσφέρεται για 10 δλ., ενώ στη λειτουργία «track» παράγονται 60 άλογα -από τα ηλεκτρικά μοτέρ- για 5 δλ. Παράλληλα, είναι διαθέσιμο κι ένα σύστημα ανάκτησης ενέργειας (μέσω ενός πυκνωτή που λειτουργεί ως γεννήτρια κατά την πέδηση, όπως στο TS030 Hybrid). Με αυτόν τον τρόπο, υπάρχει αισθητή ελάττωση βάρους, αφού δεν χρησιμοποιείται η κλασική μπαταρία νικελίου-υδριδίου, ενώ η απόδοση του «super» πυκνωτή είναι πολύ καλύτερη, κατά την εταιρεία.
Εκτός όμως από τους δύο ηλεκτροκινητήρες, το εν λόγω μοντέλο εξοπλίζεται και μ ένα τρίτο ηλεκτρικό μοτέρ, που έχει τοποθετηθεί μεταξύ του κινητήρα και του 6τάχυτου σειριακού κιβωτίου και δρα ενισχυτικά, τόσο για την επαναφόρτιση του πυκνωτή κατά την επιβράδυνση, όσο και για την ενδυνάμωση των δύο ηλεκτροκινητήρων. Το τελευταίο συμβαίνει μόνο όταν οι εμπρόσθιοι τροχοί χάσουν την πρόσφυσή τους, με το αποτέλεσμα να είναι ο 3ος ηλεκτροκινητήρας να συμπεριφέρεται σαν ένα σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης (traction control), μεταφέροντας την κατάλληλη ροπή στον ανάλογο πίσω τροχό, ώστε να αυξήσει την ευστάθεια του οχήματος, ενώ παράλληλα να… βελτιώσει το χρόνο στην «κορυφή» της στροφής.autotriti.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
¸,ø¤º°`°º¤ø,¸☛❤ Thanks for Comments ❤☚¸,ø¤º°`°º¤ø,¸