Το νέο Audi Q1 βασίζεται στο Crosslane Coupe, το οποίο είχε παρουσιαστεί στο Σαλόνι του Παρισιού πριν από έναν χρόνο. Η πλατφόρμα MQB του μικρού SUV είναι δανεισμένη από τον όμιλο της VW, στην οποία θα βασίζεται και το επερχόμενο Polo (2015), καθώς και το νέο A1 (2016). Το μήκος του Q1 θα είναι στα 4.000 χλστ., το πλάτος στα 1.750 χλστ και το ύψος 1.570 χλστ. Πρακτικά, το νέο SUV είναι λίγο μεγαλύτερο από το Α1 και ελάχιστα μικρότερο από τον άμεσο ανταγωνιστή του, Nissan Juke.
Προαιρετικά υπάρχει η επιλογή της 4κίνησης, αλλά ως επί το πλείστον οι περισσότερες εκδόσεις θα είναι δικίνητες. Η γκάμα των μηχανικών συνόλων θα διαθέτει κινητήρες χαμηλού κυβισμού (3κύλινδροι 1,0 λτ. τούρμπο), οι οποίοι θα εφοδιάζονται και με το σύστημα Start/Stop. Επίσης, θα υπάρχει ένας 4κύλινδρος 1,2 λτ., καθώς και ο νέος 1,4 λτ. TFSI. Στο μέλλον ο εν λόγω κινητήρας θα συνδυάζεται και με ένα plug-in υβριδικό σύστημα, όπως ακριβώς συμβαίνει και με το Α3 e-tron. Στην κορυφή των μοτέρ θα βρίσκεται ο 1,6 λτ. τουρμπο κινητήρας των 200 ίππων, ο οποίος προορίζεται για το SQ1. Επίσης, θα υπάρχουν και οι πετρελαιοκίνητες εκδόσεις με τους 1,4 και 1,6 TDI, οι οποίοι θα συνδυάζονται με το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο, ενώ δεν είναι απίθανο να δούμε και το νέο αυτόματο κιβώτιο10 σχέσεων (DSG), που θα εφοδιάσει για πρώτη φορά το νέο Passat, σε ένα χρόνο.
Τέλος, η καμπίνα αναμένεται να κρατήσει μινιμαλιστική εμφάνιση, ίδια με αυτή του Α3, με τις περισσότερες λειτουργίες να ολοκληρώνονται μέσω του infotainment συστήματος της γερμανικής φίρμας ΜΜΙ.autotriti.gr