ασφάλειας. Η μέση κατανάλωση του V8 είναι 63 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και η αυτονομία είναι περιορισμένη, όχι πως ο Barrack θα πάει οδικώς σε κάτι που απέχει περισσότερο από ένα δεκάλεπτο οδήγησης. Το κόστος του κάθε αυτοκινήτου είναι 1,5 εκατομμύρια δολάρια που μάλλον είναι χαμηλό με δεδομένα τα συστήματα ασφάλειας που περιλαμβάνει. Η πλευρική θωράκιση είναι η μέγιστη που υπάρχει σε τροχοφόρο. Έχει πάχος 20 εκατοστά στις πόρτες και άλλα 13 εκατοστά είναι το κρύσταλλο του παραθύρου με αποτέλεσμα οι πόρτες να είναι τόσο βαριές, που είναι σχεδόν είναι αδύνατον να ανοίξουν από μέσα. Υπάρχει κατάλληλη προστασία για σκοπούμενη πρόκληση φωτιάς, η καμπίνα είναι στεγανοποιημένη για προστασία από επίθεση με χημικά και στον εξοπλισμό περιλαμβάνονται συστήματα νυχτερινής όρασης, δορυφορική επικοινωνία με video κλήσεις για τηλεδιασκέψεις.gocar.gr
H Προεδρική Limo του Barrack Obama ζυγίζει 6,8 τόνους λόγω θωράκισης και κοστιζει 1,5 εκατομμύρια δολάρια
Η προεδρική λιμουζίνα είναι πιο γνωστή στις ΗΠΑ ως «The Beast» και μάλλον ο όρος "τέρας" αφορά το μέγεθος του οχήματος. Τρία χρόνια μετά την δημιουργία της Limo που χρησιμοποιεί ο Obama για τις σύντομες μετακινήσεις του, δόθηκαν στη δημοσιότητα κάποιες πληροφορίες από την GM που δεν αφορούν απόρρητα συστήματα. Κατασκευάστηκαν 12 πανομοιότυπα αυτοκίνητα τα οποία συνήθως μεταφέρονται εκεί όπου θα χρειαστεί ο πρόεδρος. Oι ανάγκες είναι πολλές αν λάβουμε υπόψη και τη συντήρηση που απαιτούν. Πρόκειται για φορτηγά που έχουν μετατραπεί σε αυτοκίνητα κι όχι το αντίστροφο. Η κάθε Cadillac ζυγίζει 6,8 τόνους λόγω της θωράκισης και των επιπλέον συστημάτων
ασφάλειας. Η μέση κατανάλωση του V8 είναι 63 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και η αυτονομία είναι περιορισμένη, όχι πως ο Barrack θα πάει οδικώς σε κάτι που απέχει περισσότερο από ένα δεκάλεπτο οδήγησης. Το κόστος του κάθε αυτοκινήτου είναι 1,5 εκατομμύρια δολάρια που μάλλον είναι χαμηλό με δεδομένα τα συστήματα ασφάλειας που περιλαμβάνει. Η πλευρική θωράκιση είναι η μέγιστη που υπάρχει σε τροχοφόρο. Έχει πάχος 20 εκατοστά στις πόρτες και άλλα 13 εκατοστά είναι το κρύσταλλο του παραθύρου με αποτέλεσμα οι πόρτες να είναι τόσο βαριές, που είναι σχεδόν είναι αδύνατον να ανοίξουν από μέσα. Υπάρχει κατάλληλη προστασία για σκοπούμενη πρόκληση φωτιάς, η καμπίνα είναι στεγανοποιημένη για προστασία από επίθεση με χημικά και στον εξοπλισμό περιλαμβάνονται συστήματα νυχτερινής όρασης, δορυφορική επικοινωνία με video κλήσεις για τηλεδιασκέψεις.gocar.gr
ασφάλειας. Η μέση κατανάλωση του V8 είναι 63 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και η αυτονομία είναι περιορισμένη, όχι πως ο Barrack θα πάει οδικώς σε κάτι που απέχει περισσότερο από ένα δεκάλεπτο οδήγησης. Το κόστος του κάθε αυτοκινήτου είναι 1,5 εκατομμύρια δολάρια που μάλλον είναι χαμηλό με δεδομένα τα συστήματα ασφάλειας που περιλαμβάνει. Η πλευρική θωράκιση είναι η μέγιστη που υπάρχει σε τροχοφόρο. Έχει πάχος 20 εκατοστά στις πόρτες και άλλα 13 εκατοστά είναι το κρύσταλλο του παραθύρου με αποτέλεσμα οι πόρτες να είναι τόσο βαριές, που είναι σχεδόν είναι αδύνατον να ανοίξουν από μέσα. Υπάρχει κατάλληλη προστασία για σκοπούμενη πρόκληση φωτιάς, η καμπίνα είναι στεγανοποιημένη για προστασία από επίθεση με χημικά και στον εξοπλισμό περιλαμβάνονται συστήματα νυχτερινής όρασης, δορυφορική επικοινωνία με video κλήσεις για τηλεδιασκέψεις.gocar.gr