Ένας Νορβηγός μηχανικός έχει καταλήξει σε ένα επαναστατικό σχέδιο, ένα πλοίο που θα μπορούσε να εξοικονομήσει έως και 60 τοις εκατό του κόστους των καυσίμων σε σύγκριση με ένα κανονικό φορτηγό πλοίο .
,ο σχεδιαστής του πλοίου , ήταν πρώην μηχανικός για τις βιομηχανίας πετρελαίου και πλοίων , πήρε την ιδέα από το αγαπημένο χόμπι του, της ταχύτητας ιστιοπλοΐας, αξιοποιώντας την αιολική ενέργεια για να ωθήσει το σκάφος προς τα εμπρός .
Το τεράστιο πλοίο , που είναι γνωστό ως Vindskip , έχει σχεδιαστεί για να μεταφέρει έως και 7.000 αυτοκίνητα , περίπου την ίδια ικανότητα με ένα συμβατικό πλοίο.
Το πλοίο θα διαθέτει επίσης ένα κινητήρα φυσικού αερίου στη μείωση της εξάρτησης για το βαρύ μαζούτ και μειώνοντας δραστικά το ποσό των εκπομπών και της ρύπανσης συμπεριλαμβανομένου του διοξειδίου του άνθρακα και τα οξείδια του αζώτου που σχετίζονται με τη ναυτιλιακή βιομηχανία .
Ο σχεδιασμός του κύτους έχει υποστεί επιτυχείς δοκιμές σε αεροδυναμική σήραγγα στο Πανεπιστήμιο Cranfield στο Ηνωμένο Βασίλειο
Το Vindskip θα επιτρέψει στον καπετάνιο του πλοίου να συγκρίνει καιρικές συνθήκες και να επιλέξει την πιο γρήγορη ή την πιο οικονομική διαδρομή που είναι διαθέσιμη από το σύστημα .
Ο υπολογιστής επίσης θα ρυθμίσει την ταχύτητα του κινητήρα ανάλογα με την ταχύτητα και κατεύθυνση ανέμου , προκειμένου να κρατήσει το πλοίο σε μια σταθερή ταχύτητα 18 κόμβων .
Το σκάφος σχεδιαστεί να αναλάβει φορτία έως και 7.000 αυτοκίνητα, τα οποία είναι παρόμοια με ένα σύγχρονο φορτηγό πλοίο .
Το έργο χρηματοδοτείται από ιδιώτες ,επενδυτές και κυβερνητική υπηρεσία Innovation Norway
, το πρώτο πλοίο μπορεί να κατασκευαστεί μέσα σε τρία με τέσσερα χρόνια .NMANewsDirect.
,ο σχεδιαστής του πλοίου , ήταν πρώην μηχανικός για τις βιομηχανίας πετρελαίου και πλοίων , πήρε την ιδέα από το αγαπημένο χόμπι του, της ταχύτητας ιστιοπλοΐας, αξιοποιώντας την αιολική ενέργεια για να ωθήσει το σκάφος προς τα εμπρός .
Το τεράστιο πλοίο , που είναι γνωστό ως Vindskip , έχει σχεδιαστεί για να μεταφέρει έως και 7.000 αυτοκίνητα , περίπου την ίδια ικανότητα με ένα συμβατικό πλοίο.
Το πλοίο θα διαθέτει επίσης ένα κινητήρα φυσικού αερίου στη μείωση της εξάρτησης για το βαρύ μαζούτ και μειώνοντας δραστικά το ποσό των εκπομπών και της ρύπανσης συμπεριλαμβανομένου του διοξειδίου του άνθρακα και τα οξείδια του αζώτου που σχετίζονται με τη ναυτιλιακή βιομηχανία .
Ο σχεδιασμός του κύτους έχει υποστεί επιτυχείς δοκιμές σε αεροδυναμική σήραγγα στο Πανεπιστήμιο Cranfield στο Ηνωμένο Βασίλειο
Το Vindskip θα επιτρέψει στον καπετάνιο του πλοίου να συγκρίνει καιρικές συνθήκες και να επιλέξει την πιο γρήγορη ή την πιο οικονομική διαδρομή που είναι διαθέσιμη από το σύστημα .
Ο υπολογιστής επίσης θα ρυθμίσει την ταχύτητα του κινητήρα ανάλογα με την ταχύτητα και κατεύθυνση ανέμου , προκειμένου να κρατήσει το πλοίο σε μια σταθερή ταχύτητα 18 κόμβων .
Το σκάφος σχεδιαστεί να αναλάβει φορτία έως και 7.000 αυτοκίνητα, τα οποία είναι παρόμοια με ένα σύγχρονο φορτηγό πλοίο .
Το έργο χρηματοδοτείται από ιδιώτες ,επενδυτές και κυβερνητική υπηρεσία Innovation Norway
, το πρώτο πλοίο μπορεί να κατασκευαστεί μέσα σε τρία με τέσσερα χρόνια .NMANewsDirect.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου