έναν τρικύλινδρο 1.000άρη νέας γενιάς TSI. Ο αμέσως μεγαλύτερος θα είναι ο τετρακύλινδρος των 1,2 λίτρων και ένας 1.600άρης με απόδοση 200 ίππους, ελέω turbo, που θα κινεί την πιο σπορ έκδοση SQ1. Στους diesel η γκάμα περιλαμβάνει έναν 1,4 και έναν 1,6 λίτρων. Όλοι οι κινητήρες θα συνδυάζονται με εξάρι κιβώτιο και εναλλακτικά θα προσφέρεται DSG δέκα σχέσεων για μέγιστη οικονομία κι επιδόσεις. Ενώ οι μέχρι τώρα πληροφορίες έκαναν λόγο για κίνηση μόνο στον εμπρός άξονα, η Auto Εxpress σε δημοσίευμα αναφέρει ότι η Audi έχει αποφασίσει να προσφέρει και τετρακίνητη εκδοχή κατ΄ επιλογή του πελάτη. Σε δεύτερη φάση θα λανσαριστεί υβριδικό Q1 με σύστημα plug-in που θα συνδυάζει την ισχύ ενός TFSI με κυβισμό 1,4 λίτρα και ενός ηλεκτροκινητήρα, που αθροιστικά θα αποδίδουν 204 ίππους και 350Nm ροπή.
Audi Q1: Τετρακίνητο με κινητήρα από 1.000 κ.εκ;Έρχεται το 2016 με τιμή από 19.000 ευρώ
Η Audi διευρύνει τη γκάμα της σε χαμηλότερες κατηγορίες όπου πλέον υπάρχει αγοραστικό ενδιαφέρον και ήδη είναι στρωμένη η κατάσταση από τους ανταγωνιστές. Τα μικρά SUV κερδίζουν σταθερά μερίδιο και η γερμανική εταιρεία έχει αποφασίσει από καιρό την είσοδό της με ένα κλώνο της οικογένειας Q. Το νέο Audi Q1 που αναμένεται να βγει στην αγορά στις αρχές του 2016 θα βασίζεται στην τροποποιημένη εκδοχή του σπονδυλωτού πατώματος MQB. Η κοντύτερη πλατφόρμα θα είναι κοινή με αυτή που θα χρησιμοποιεί και η επόμενη γενιά Polo. Από πλευράς διαστάσεων το Q1 θα έχει μήκος κάτω από 4 μέτρα, πλάτος 1,75μ. και ύψος 1,57μ. Ενδιαφέρον έχει η γκάμα κινητήρων που θα ξεκινά από
έναν τρικύλινδρο 1.000άρη νέας γενιάς TSI. Ο αμέσως μεγαλύτερος θα είναι ο τετρακύλινδρος των 1,2 λίτρων και ένας 1.600άρης με απόδοση 200 ίππους, ελέω turbo, που θα κινεί την πιο σπορ έκδοση SQ1. Στους diesel η γκάμα περιλαμβάνει έναν 1,4 και έναν 1,6 λίτρων. Όλοι οι κινητήρες θα συνδυάζονται με εξάρι κιβώτιο και εναλλακτικά θα προσφέρεται DSG δέκα σχέσεων για μέγιστη οικονομία κι επιδόσεις. Ενώ οι μέχρι τώρα πληροφορίες έκαναν λόγο για κίνηση μόνο στον εμπρός άξονα, η Auto Εxpress σε δημοσίευμα αναφέρει ότι η Audi έχει αποφασίσει να προσφέρει και τετρακίνητη εκδοχή κατ΄ επιλογή του πελάτη. Σε δεύτερη φάση θα λανσαριστεί υβριδικό Q1 με σύστημα plug-in που θα συνδυάζει την ισχύ ενός TFSI με κυβισμό 1,4 λίτρα και ενός ηλεκτροκινητήρα, που αθροιστικά θα αποδίδουν 204 ίππους και 350Nm ροπή.
έναν τρικύλινδρο 1.000άρη νέας γενιάς TSI. Ο αμέσως μεγαλύτερος θα είναι ο τετρακύλινδρος των 1,2 λίτρων και ένας 1.600άρης με απόδοση 200 ίππους, ελέω turbo, που θα κινεί την πιο σπορ έκδοση SQ1. Στους diesel η γκάμα περιλαμβάνει έναν 1,4 και έναν 1,6 λίτρων. Όλοι οι κινητήρες θα συνδυάζονται με εξάρι κιβώτιο και εναλλακτικά θα προσφέρεται DSG δέκα σχέσεων για μέγιστη οικονομία κι επιδόσεις. Ενώ οι μέχρι τώρα πληροφορίες έκαναν λόγο για κίνηση μόνο στον εμπρός άξονα, η Auto Εxpress σε δημοσίευμα αναφέρει ότι η Audi έχει αποφασίσει να προσφέρει και τετρακίνητη εκδοχή κατ΄ επιλογή του πελάτη. Σε δεύτερη φάση θα λανσαριστεί υβριδικό Q1 με σύστημα plug-in που θα συνδυάζει την ισχύ ενός TFSI με κυβισμό 1,4 λίτρα και ενός ηλεκτροκινητήρα, που αθροιστικά θα αποδίδουν 204 ίππους και 350Nm ροπή.