πωλήσεις του υβριδικού μοντέλου θα είναι σημαντικές».
Όσον αφορά τα μηχανικά μέρη, οι φήμες κάνουν λόγο για ένα υβριδικό plug-in σύνολο, που η Mitsubishi θα πάρει από το MiEV Evolution II. Μάλιστα, ο συνδυασμός 2λιτρου βενζινοκινητήρα και ηλεκτροκινητήρα θα μπορέσει να εξασφαλίσει στο νέο μοντέλο -μεταφέροντας βεβαίως την κίνηση και στους τέσσερις τροχούς- τους 500 ίππους συνδυαστικά, εκπέμποντας γύρω στα 50 γρ./χλμ. CO2 και διαθέτοντας μια αυτονομία αμιγούς ηλεκτρικής κίνησης, τουλάχιστον 60 χλμ.
Από την άλλη, το στιλ και ο σχεδιασμός του πρωτότυπου RA, φαίνεται ότι θα «δανείσει» αρκετά χαρακτηριστικά στο νέας γενιάς σπορ μοντέλο, όπως επισημαίνουν οι άνθρωποι της Mitsubishi.autotriti.gr