Η Nissan απεκάλυψε το νέο σπορ μοντέλο που θα παρουσιάσει στο Τόκιο και είναι ένα 3θέσιο πρωτότυπο από ανθρακόνημα και ενισχυμένο πλαστικό (CFRP), ενώ θα εφοδιάζεται με ένα υβριδικό σύνολο.Η ιαπωνική φίρμα δημοσιοποίησε τις εικόνες του νέου σπορ αυτοκινήτου που δημιούργησε για να κάνει πρεμιέρα στο Τόκιο στις 20 Νοεμβρίου και το οποίο προορίζει (ως μοντέλο παραγωγής) να «σταθεί απέναντι» από το Toyota GT-86 και το Subaru BRZ.
Ειδικότερα, το νέο μοντέλο υιοθετεί πολλά στοιχεία προηγμένης τεχνολογίας και αεροδυναμικής, τόσο στο
αμάξωμά του, όσο και στα μηχανικά του μέρη. Το BladeGlider λοιπόν είναι καταρχάς 3θέσιο, στα πρότυπα της McLaren F1, με τη θέση του οδηγού να βρίσκεται στο κέντρο μπροστά και πίσω να υπάρχουν δύο ακόμα θέσεις. Παράλληλα, το αμάξωμά του έχει κατασκευαστεί με εκτεταμένη χρήση ανθρακονήματος και ενισχυμένου πλαστικού (CFRP), για λόγους ελάττωσης βάρους. Επίσης, εντυπωσιακό είναι το άνοιγμα των θυρών προς τα πάνω (όπως στο BMW i8).
Όσον αφορά το εσωτερικό, όπως είναι σύνηθες στα πρωτότυπα, διακρίνουμε έντονα φουτουριστικά στοιχεία και μια μινιμαλιστική αισθητική, που είχαμε δει και στο ESFLOW concept, παλιότερα.
Ως προς τα μηχανικά μέρη, δεν έχουν ανακοινωθεί τα τεχνικά χαρακτηριστικά ακόμα, όμως αυτό που διέρρευσε είναι ότι θα εφοδιάζεται από ένα υβριδικό σύνολο, όπου ο κινητήρας εσωτερικής καύσης θα είναι μπροστά, ενώ οι ηλεκτροκινητήρες του μοντέλου θα βρίσκονται στους πίσω τροχούς (in-wheel), μια εφαρμογή που η Nissan, κατά τους ιθύνοντες, αξιοποιεί για πρώτη φορά.
Να θυμίσουμε τέλος ότι στην Έκθεση του Τόκο θα δούμε και το νέο Nissan GT-R Nismo, που πιάνει θεωρητικά τα 0-100 σε 2 δλ., ενώ θα δοκιμαστεί και στο διάσημο Ring (Nurburgring), με επικρατέστερο οδηγό τον Sebastien Buemi, αφού η εταιρεία πιστεύει ότι είναι ο γρηγορότερος.autotriti.gr/
Ειδικότερα, το νέο μοντέλο υιοθετεί πολλά στοιχεία προηγμένης τεχνολογίας και αεροδυναμικής, τόσο στο
αμάξωμά του, όσο και στα μηχανικά του μέρη. Το BladeGlider λοιπόν είναι καταρχάς 3θέσιο, στα πρότυπα της McLaren F1, με τη θέση του οδηγού να βρίσκεται στο κέντρο μπροστά και πίσω να υπάρχουν δύο ακόμα θέσεις. Παράλληλα, το αμάξωμά του έχει κατασκευαστεί με εκτεταμένη χρήση ανθρακονήματος και ενισχυμένου πλαστικού (CFRP), για λόγους ελάττωσης βάρους. Επίσης, εντυπωσιακό είναι το άνοιγμα των θυρών προς τα πάνω (όπως στο BMW i8).
Όσον αφορά το εσωτερικό, όπως είναι σύνηθες στα πρωτότυπα, διακρίνουμε έντονα φουτουριστικά στοιχεία και μια μινιμαλιστική αισθητική, που είχαμε δει και στο ESFLOW concept, παλιότερα.
Ως προς τα μηχανικά μέρη, δεν έχουν ανακοινωθεί τα τεχνικά χαρακτηριστικά ακόμα, όμως αυτό που διέρρευσε είναι ότι θα εφοδιάζεται από ένα υβριδικό σύνολο, όπου ο κινητήρας εσωτερικής καύσης θα είναι μπροστά, ενώ οι ηλεκτροκινητήρες του μοντέλου θα βρίσκονται στους πίσω τροχούς (in-wheel), μια εφαρμογή που η Nissan, κατά τους ιθύνοντες, αξιοποιεί για πρώτη φορά.
Να θυμίσουμε τέλος ότι στην Έκθεση του Τόκο θα δούμε και το νέο Nissan GT-R Nismo, που πιάνει θεωρητικά τα 0-100 σε 2 δλ., ενώ θα δοκιμαστεί και στο διάσημο Ring (Nurburgring), με επικρατέστερο οδηγό τον Sebastien Buemi, αφού η εταιρεία πιστεύει ότι είναι ο γρηγορότερος.autotriti.gr/