ευχαριστημένος και πιθανολογεί ότι θα δούμε το νέο concept και σε μοντέλο παραγωγής.
Αν το εν λόγω πρωτότυπο λάβει το «πράσινο φως» λοιπόν, θα πατήσει στην πλατφόρμα MLB, όπως και τα A4, A5, A6, A7 και A8, ενώ θα επιχειρηθεί να ελαττωθεί περαιτέρω το βάρος του (κάτω από τα 1.850 κιλά που ζυγίζει το concept) με πιο εκτεταμένη χρήση ανθρακονήματος και αλουμινίου. Παράλληλα, σύμφωνα με πληροφορίες, ο υβριδικός κινητήρας του –παρόλο που έχει μοναδικές επιδόσεις, με συνδυαστική απόδοση 700 ίππους και 800 Nm ροπής- είναι αρκετά βαρύς και θα αντικατασταθεί με έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης, με πιο πιθανές επιλογές να είναι ο 2,5 λτ. turbo 5κύλινδρος του TT RS, που αποδίδει 360 ίππους και 465 Nm ροπής, ή ο διπλά υπερτροφοδοτούμενος 4λιτρος V8, που παράγει 420 ίππους και 550 Nm ροπής. Έτσι, θα μειωθούν τα κόστη του, χωρίς να «χάσει» από τις επιδόσεις το μοντέλο παραγωγής.
Τέλος, αν όλα πάνε καλά, προβλέπεται το Sport Quattro να λανσαριστεί στις αγορές αρχές του 2016 και θα τοποθετηθεί στην γκάμα της Audi, μεταξύ του TT (επόμενη γενιά) και του νέου R8.
autotriti.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου