Το για πολλούς καλύτερο παράδειγμα προσιτής και ανόθευτης οδηγικής απόλαυσης ετοιμάζεται να μπει στην τέταρτη περίοδο της ζωής του και το επίσημο λανσάρισμά του στις αγορές αναμένεται να γίνει το 2015. Αυτό σημαίνει πως μέσα στο 2014 θα δούμε σίγουρα κάποιο σχετικό concept. Εμφανισιακά, το νέο ιαπωνικό roadster θα εφαρμόζει τη λογική Kodo design (βλέπε την ειδικά επεξεργασμένη παραπάνω εικόνα), αλλά δεν θα θυμίζει πολύ τα νέα Mazda 6 και Mazda 3. Από τα λίγα που ξέρουμε είναι πως η έμφαση έχει δοθεί στη μείωση του βάρους με το στόχο να έχει οριστεί στα 1.000 κιλά! Σε κινητήρες, αν και οι μέχρι τώρα πληροφορίες έκαναν λόγο για 1.600άρη βενζινοκινητήρα, τα τελευταία νέα αναφέρουν δύο ατμοσφαιρικές επιλογές τεχνολογίας SkyActiv: έναν μικρό 1.500άρη και έναν ισχυρότερο 2λιτρο. Εννοείται πως η κίνηση θα μεταδίδεται στους πίσω τροχούς, ενώ όπως ήδη γνωρίζουμε στο νέο ΜΧ-5 θα βασιστεί και το αντίστοιχο ρόουντστερ της Alfa Romeo. Λέγεται μάλιστα πως αργότερα, στην ίδια πλατφόρμα θα πατήσει και το κουπέ RX-7 που ετοιμάζει η Mazda.gocar.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
¸,ø¤º°`°º¤ø,¸☛❤ Thanks for Comments ❤☚¸,ø¤º°`°º¤ø,¸