Λιγότερους φόρους αναμένεται να πληρώνουν από το 2015 οι ιδιοκτήτες ΙΧ, καθώς το υπουργείο Οικονομικών προωθεί ριζικές αλλαγές σε όλο το φάσμα φορολόγησης των αυτοκινήτων, με στόχο την εξάλειψη του φαινομένου μαζικής κατάθεσης πινακίδων.
Πέρυσι, περισσότεροι από 100.000 ιδιοκτήτες προτίμησαν να καταθέσουν πινακίδες παρά να πληρώσουν τέλη, ασφάλιστρα αλλά και φόρο πολυτελούς διαβίωσης στην περίπτωση ΙΧ άνω των 1.929 κυβικών εκατοστών. Μόνο από τέλη κυκλοφορίας, η κατάθεση των 100.000 πινακίδων συνεπάγεται απώλεια εσόδων κοντά στα 35 εκατ. ευρώ. Από το 2009, μάλιστα, οι καταθέσεις πινακίδων προσεγγίζουν τις 750.000.
Σύμφωνα με Τα Νέα, κεντρικά σημεία της εισήγησης που έχει τεθεί στην πολιτική ηγεσία του υπουργείου Οικονομικών αποτελούν η κατάργηση του φόρου πολυτελείας που επιβάλλεται σήμερα στα ακριβά αυτοκίνητα, η μείωση κατά 30% των τεκμηρίων διαβίωσης για τα ΙΧ και η συνακόλουθη μείωση κατά 30% του φόρου πολυτελούς διαβίωσης που επιβάλλεται σήμερα σε ΙΧ άνω των 1.929 κυβικών εκατοστών. Newsroom ΔΟΛ
Πέρυσι, περισσότεροι από 100.000 ιδιοκτήτες προτίμησαν να καταθέσουν πινακίδες παρά να πληρώσουν τέλη, ασφάλιστρα αλλά και φόρο πολυτελούς διαβίωσης στην περίπτωση ΙΧ άνω των 1.929 κυβικών εκατοστών. Μόνο από τέλη κυκλοφορίας, η κατάθεση των 100.000 πινακίδων συνεπάγεται απώλεια εσόδων κοντά στα 35 εκατ. ευρώ. Από το 2009, μάλιστα, οι καταθέσεις πινακίδων προσεγγίζουν τις 750.000.
Σύμφωνα με Τα Νέα, κεντρικά σημεία της εισήγησης που έχει τεθεί στην πολιτική ηγεσία του υπουργείου Οικονομικών αποτελούν η κατάργηση του φόρου πολυτελείας που επιβάλλεται σήμερα στα ακριβά αυτοκίνητα, η μείωση κατά 30% των τεκμηρίων διαβίωσης για τα ΙΧ και η συνακόλουθη μείωση κατά 30% του φόρου πολυτελούς διαβίωσης που επιβάλλεται σήμερα σε ΙΧ άνω των 1.929 κυβικών εκατοστών. Newsroom ΔΟΛ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου