αεροδυναμική και στο μινιμαλιστικό design. Σύμφωνα με την εταιρεία, το βάρος του πρωτότυπου είναι σε χαμηλό επίπεδο, μιας και ο σκελετός έχει φτιαχτεί με υλικά ελαφρού κράματος, που έχουν αναπτυχθεί στο εργοστάσιο της Hyundai.
Η μινιμαλιστική φιλοσοφία εφαρμόζεται και στο εσωτερικό του μοντέλου, αφού η καμπίνα είναι απλή και λιτή, ενώ χρησιμοποιήθηκαν προηγμένα υλικά κατασκευής και ανθρακόνημα. Επίσης, η κεντρική κονσόλα, η οποία είναι κατασκευασμένη από ανθρακόνημα, διαχωρίζει τη θέση του οδηγού από τον συνοδηγό και επάνω της έχουν τοποθετηθεί όλα τα τεχνολογικά καλούδια και φυσικά το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.
Κάτω από το καπό, έχει τοποθετηθεί κινητήρας εναλλακτικού καύσιμου και συγκεκριμένα το πρωτότυπο Intrado θα κινείται με ένα νέας γενιάς κυψελών υδρογόνου μοτέρ, ενώ θα διαθέτει μπαταρία ιόντων-λιθίου 36 kWh. Σημειωτέον ότι ο πλήρης ανεφοδιασμός του μοντέλου πραγματοποιείται σε μόλις λίγα λεπτά και η αυτονομία του φτάνει μέχρι και τα 600 χλμ.
autotriti.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου