αναμένεται να έχει ανάλογη αυτονομία με το ultra high tech, Model S της Tesla. Η διαφορά έτσι όπως φαίνεται να είναι μεταξύ των δύο προς το παρόν, έχει να κάνει με την ταχύτητα ανεφοδιασμού, όπου η πλήρωση των fuel cells με υδρογόνο είναι σημαντικά γρηγορότερη.
Το σύστημα διαθέτει και μπαταρίες ικανές να αποθηκεύσουν επαρκές απόθεμα ενέργειας για να συνεισφέρουν στην απόδοση του κινητήρα όταν ο οδηγός απαιτήσει γρήγορη επιτάχυνση. Οι δεξαμενή του υδρογόνου βρίσκεται στο πίσω μέρος, τοποθετημένη εγκάρσια και με τον τρόπο αυτό δεν περιορίζει το χώρο των αποσκευών. Το θέμα της χωροταξίας ήταν πολύ σημαντικό για τους σχεδιαστές της Toyota, οι οποίοι είχαν το δύσκολο στόχο να περιορίσουν όσο γίνεται μηχανικά μέρη και δεξαμενή καυσίμου, έτσι ώστε να υπάρχει επάρκεια χώρων για 4 ενήλικους επιβάτες και αποσκευές. Σε ότι έχει να κάνει με την αισθητική του αμαξώματος, το μπροστινό μέρος με τους τεράστιους αεραγωγούς δείχνει πως η σχεδίαση «προσαρμόστηκε» στις ανάγκες του αυτοκινήτου, που χρειάζεται τον εισερχόμενο αέρα για το οξυγόνο του. Συνολικά πάντως, κυνηγώντας και την τελευταία ικμάδα απόδοσης από το σχέδιο, η αεροδυναμική έχει τον πρώτο λόγο στο FCV, αφού παίζει σημαντικότατο ρόλο τόσο στις επιδόσεις που έχουν να κάνουν με τη δυναμική του αυτοκινήτου, όσο και σε αυτές που αφορούν την οικονομία και την αυτονομία.
Τα 450 χιλιόμετρα ανά γέμισμα είναι ένα νούμερο που ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα των συμβατικών αυτοκινήτων, αφήνοντας έτσι ως μεγαλύτερο πρόβλημα για τη διάθεση του αυτοκινήτου στις αγορές, την ανυπαρξία δικτύου ανεφοδιασμού. gocar.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου