συστήματος FWD PHEV, χωρίς μοτέρ πίσω μειώνει το βάρος και τις απώλειες τριβών, ενώ προσφέρει βελτιώσεις στην οικονομία καυσίμου και ηλεκτρισμού. Από το στάνταρ πρόγραμμα της αμιγώς ηλεκτρικής λειτουργίας EV, το σύστημα κίνησης του Concept XR PHEV επιλέγει αυτόματα ένα από τα δύο πρόσθετα προγράμματα οδήγησης –Series Hybrid και Parallel Hybrid – αυτό που ταιριάζει καλύτερα στις οδηγικές συνθήκες και την κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας, όπως και στοOutlander PHEV.
Αντίστοιχα, η ηλεκτροκίνηση EV στο 100% επιτυγχάνεται με τη χρήση των προγραμμάτων Battery Charge Mode ή Battery Save Mode. Το Concept XR-PHEV εφοδιάζεται επίσης με παροχή 100V AC με ικανότητα μέχρι 1500 watt. Το σύστημα μπορεί να προσφέρει ηλεκτρισμό κατάλληλο για την τροφοδοσία ηλεκτρικών συσκευών για μία ολόκληρη μέρα μόνο μέσω της μπαταρίας, ή για 10 ημέρες, όταν ο κινητήρας χρησιμοποιείται για την φόρτισή της. Το Concept XR-PHEV επιπλέον χρησιμοποιεί ηλιακά πάνελ ενσωματωμένα στην οροφή που χρησιμοποιούνται για τη φόρτιση της μπαταρίας των περιφερειακών συστημάτων, ενώ η αεροτομή μεταβλητής γωνίας στο πίσω τμήμα της οροφής προσαρμόζεται στις οδηγικές συνθήκες, όπως ανακοινώνει η εταιρεία.
Αξίζει τέλος να σημειωθεί ότι τα Concept GC-PHEV και Concept AR είναι τα άλλα δύο, που επίσης εκτίθεται στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης 2014.autotriti.gr
Αξίζει τέλος να σημειωθεί ότι τα Concept GC-PHEV και Concept AR είναι τα άλλα δύο, που επίσης εκτίθεται στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης 2014.autotriti.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
¸,ø¤º°`°º¤ø,¸☛❤ Thanks for Comments ❤☚¸,ø¤º°`°º¤ø,¸