Οι πρώτες εικόνες του νέου Opel Vivaro

Η Opel έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες επίσημες φωτογραφίες της νέας -2ης- γενιάς του Vivaro που αναμένεται να λανσαριστεί στις διάφορες αγορές της ΕΕ μέσα στο καλοκαίρι. Υπενθυμίζουμε πως το Vivaro έχει να επιδείξει μια 13χρονη και ιδιαίτερα επιτυχημένη εμπορική πορεία σε πανευρωπαϊκό επίπεδο με ετήσιες πωλήσεις της τάξης  των 50.000 οχημάτων και μερίδιο άνω του 10% επί του συνόλου της κατηγορίας των μεσαίων Van.


Εντυπωσιακή και εντελώς νέα σχεδίαση
Ένα από τα βασικότερα γνωρίσματα της νέας γενιάς του Opel Vivaro είναι η εντελώς νέα σχεδίαση του αμαξώματος. Η –μεγάλων διαστάσεων- μάσκα κυριαρχεί στο εμπρόσθιο τμήμα του αμαξώματος σε συνδυασμό με τον ευμεγέθη προφυλακτήρα και τα πλήρως ανανεωμένα φωτιστικά σώματα.
Τα τελευταία περιβάλλονται από γυαλιστερά μαύρα ένθετα με ενσωματωμένα στοιχεία χρωμίου που αναδεικνύουν τον πολυεδρικό σχεδιασμό του. Παράλληλα, το σχήμα του παραπέμπει σε φτερό, σύμφωνα με το σχεδιαστικό τμήμα της εταιρείας, ενώ περιλαμβάνουν και λυχνίες τύπου LED.
Tα πλαϊνά του αμαξώματος παραμένουν εντελώς κάθετα, γεγονός που εγγυάται την πλήρη εκμετάλλευση του ωφέλιμου όγκου στο εσωτερικό του χώρου φόρτωσης ενώ μια έντονη αυλάκωση διατρέχει το κάτω τμήμα τους. Τέλος, στο πίσω τμήμα του αμαξώματος συναντάμε τα –κάθετα τοποθετημένα- φωτιστικά σώματα και το χαμηλό κατώφλι φόρτωσης.



Πολλαπλές εκδόσεις αμαξώματος
Η νέα γενιά του Opel Vivaro θα είναι σε θέση να καλύψει μια μεγάλη γκάμα επιχειρήσεων καθώς θα προσφέρεται σε πολλαπλές εκδόσεις αμαξώματος.
Τα μέχρι στιγμής στοιχεία που έχουν ανακοινωθεί κάνουν λόγο για δύο μήκη αμαξώματος και ισάριθμες επιλογές ως προς το ύψος της οροφής ενώ, το νέο Vivaro θα είναι διαθέσιμο σε εκδόσεις VanCombiCrew-Van και Mini-Bus.

Με δύο νέους υπερτροφοδοτούμενους πετρελαιοκινητήρες
Παρά το γεγονός ότι μέχρι στιγμής δεν έχουν δοθεί αναλυτικά δεδομένα αναφορικά με τις διαστάσεις και τα τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου μοντέλου, το σίγουρο είναι πως το νέο Vivaro θα προσφέρεται σε εκδόσεις με δύο επιλογές νέων πετρελαιοκινητήρων.
Ο πρώτος είναι ο CDTI των 1,6λτ. και ο δεύτερος ένας επίσης 1.600άρης BiTurboCDTI με σειριακή υπερσυμπίεση και σύστημα δύο ψυγείων (twin-cooler). Με την ταυτόχρονη λειτουργία δύο υπερσυμπιεστών, ο εν λόγω κινητήρας συνδυάζει τις εξαιρετικές επιδόσεις με την ιδιαίτερα χαμηλή μέση κατανάλωση καυσίμου.
Χαρακτηριστικά αξίζει να αναφέρουμε πως η μέση κατανάλωση καυσίμου του νέου Vivaro για μεικτό κύκλο κίνησης με τον 1.600άρη BiTurbo CDTI, περιορίζεται κάτω από τα 6,0λτ./100χλμ.autotriti.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

¸,ø¤º°`°º¤ø,¸☛❤ Thanks for Comments ❤☚¸,ø¤º°`°º¤ø,¸